Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Lancering af online application, der kan lave online beregnere fra et excel ark på 1 sek

Side 1 ud af 3 (22 indlæg)
Fra Vordingborg
Tilmeldt 9. Oct 07
Indlæg ialt: 112
Fra  LeadDoubler Skrevet kl. 07:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har udviklet en application, hvor man kan uploade et regneark. Denne bliver derefter omdannet til en online beregner, hvor selve beregningerne foregår i regnearket, men som fremstår som en "kontaktformular" eller lignende.

Ideen er at slutbrugeren indtaster/vælger noget og derefter indtaster sine kontaktoplysninger. Det hele sendes til ejeren af formularen i en email og slutbrugeren får præsenteret nogle resultater direkte fra regnearket.

Jeg vil gerne have feedback fra jer:

• Er det en interessant application for jer / andre - i så fald hvem?
  • Er der nogen, der er interesserede i at lave en case til jeres eget site?
  • Hvor skal jeg sætte ind?
  • Hvilke brancher ville kunne bruge systemet?

Se applicationen:

wp.eregner.dk

Hvis der er nogle af jer, der vil tilbyde dette til jeres kunder, så giv besked - så finder vi ud af, hvordan det kan gøres.

Fra Puerto De La Duquesa
Tilmeldt 13. Jul 09
Indlæg ialt: 3506
Fra  DesignYOU - Kreative løsninger Skrevet kl. 07:49

Hej med dig :)

Du skal starte med at få det til at virke når man gerne vil oprette sig:

Fra Chiang Mai
Tilmeldt 31. Aug 09
Indlæg ialt: 2235
Fra  Move Marketing Co., Ltd. Skrevet kl. 08:01

Kunne evt. godt være interesseret. Smid en besked i PM :)

Kristian Ole Rørbye

Fra Vordingborg
Tilmeldt 9. Oct 07
Fra  LeadDoubler Skrevet kl. 12:50

Super feedback.

Jeg har rettet og vil bede dig prøve igen.

Mange tak.

Morten

Fra København
Tilmeldt 15. Jan 08
Indlæg ialt: 838
Skrevet kl. 14:27

Hej Morten,

Jeg forstod først hvad det var du udbød da jeg så et eksempel, så det kan være at det er en idé at smide noget mere information online på din forside (hvis det er der dine besøgende kommer ind fra).

Btw. så smid lige din GA-kode ned i bunden af din kildekode. Alle scripts skal altid så langt ned på siden som muligt :-)

/Bomann

Automatiser din marketing rapportering med Unvault.io.

Fra Vordingborg
Tilmeldt 9. Oct 07
Fra  LeadDoubler Skrevet kl. 16:31

Super feedback. Har overvejet at:

• Skrive noget mere konkret på forsiden
  • Lave en video eller to til forsiden
  • Addere nogle eksempler direkte på forsiden

Så det er ikke så langt fra planerne det du skriver...

Det vanskelige for en matematisk hjerne som min er nok at skrive med ord, hvad det er maskinen kan. Kom gerne med et bud.

Omkring Google analytics, så er det også sådan jeg huskede det, men Google selv skriver at den skal ligge lige efter <body>.

Jeg undersøger og vender tilbage her.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 16:56

Jeg er en smule skeptisk, hvis jeg altså har forstået konceptet korrekt. En kunde indsender et spreadsheet og i laver det om til en html-formular, som sender kunden brugernes svar via. mail? Jeg synes umiddelbart at det lyder rigtig dyrt. Jeres service koster 299 pr. md, og man skal binde sig i mindst 12 måneder. Det vil sige, 3588 kr. Hvis du trækker momsen fra bliver det 2870.

Hvis du finder en webudvikler, eksempelvis her på Amino, er jeg sikker på at han ville kunne sætte din formular op for under 1500 kr (jeg kan tage mig selv som eksempel). For denne pris ville systemet også inkludere et backend modul hvor deltagerne stod listet op og en funktion til automatisk udtrækkelse (i stedet for at have 400 mails i sin indbakke :D ). Det er grunden til at jeg er skeptisk. 

Hvis jeg har misforstået noget så sig endelig til så skal jeg med det samme æde mine ord, og håbe at jeg får mavepine af det :-)

Derudover vil jeg råde dig til at lægge din eksempel-fil op i .xls format i stedet for .xlsx. Dem der stadig har office 2003 pakken kan ikke åbne de nye formater uden et konverteringsprogram. Derudover stemmer jeg også for noget mere informerende tekst.

Jeg håber du kan bruge det til noget.

Mvh Mathias

[EDIT]En video på forsiden ville være super godt !!!!![/EDIT]

Fra Vordingborg
Tilmeldt 9. Oct 07
Fra  LeadDoubler Skrevet kl. 17:29

Tja, jeg tror du har misforstået.

Eregner.dk er specielt god, hvor der rent faktisk udføres beregninger i regnearket, der er mere avancerede end hvad der er godt at implementere og vedligeholde vha. php, java, .net eller javascript.

Med Eregner udføres beregningerne direkte i regnearket og formularen kan opdateres ved at uploade regnearket på ny uden at dette koster noget ekstra.

Prisen tror jeg ikke er så skæv som du giver udtryk for. Med Eregner kan forretningsudvikleren selv lave formularen og se den i funktion uden at skulle have en udvikler ind over. Med en formular med 5-10 inputfelter med mere avancerede funktioner end plus og minus tror jeg ikke det kan laves billigere manuelt. Det hele kan være klar på 5 min.

Tak for feedback'en.

Morten Matras

Fra Vordingborg
Tilmeldt 9. Oct 07
Fra  LeadDoubler Skrevet kl. 17:33

Med Eregner.dk opsamles resultaterne i en database, så man kan se alle resultater i en tabel når man er logget ind.

De sendes fortsat ud pr. mail, men gemmes i databasen og kan ses efter login.

Ang. xls, så bruges det nye åbne format da det gamle er lidt mere ustabilt. (Selve formatet).

----

Morten Matras

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 17:51

Ok nu giver det en smule mere mening for mig. Især når man kan logge ind og se tilmeldinger listet op på jeres site.

Du må i hvert fald have held og lykke med det.

Side 1 ud af 3 (22 indlæg)