Hej Jeg søger et par testpersoner som kunne tænke sig et par herrebukser syet efter egne mål.
|
Hej Janus
Er det standard bukser, eller er der flere modeller og kvaliteter / stofvalg at vælge imellem?
Hilsen Morten
Hej Jeg søger et par testpersoner som kunne tænke sig et par herrebukser syet efter egne mål.
|
Hej Janus Er det standard bukser, eller er der flere modeller og kvaliteter / stofvalg at vælge imellem? Hilsen Morten |
Hej Janus. Jeg melder mig gerne som testperson. Du kan sende en PB for oplysninger du skal bruge |
Mobiltelefoner, mobiltilbehør, mobilreparation: https://www.my-phoneshop.dk
Hej Morten Jeg har vedhæftet et billede her så du kan se hvordan bukserne ser ud. |
Hej Janus, Jeg vil også gerne være prøvekanin. mvh Bjørn Johansen |
Du finder mig på www.bjoernjohansen.dk
Bare af interesse, for jeg har prøvet et lignende koncept med skjorter tidligere. Skal man selv oplyse sine mål? |
Anders A - der professionelt beskæftiger sig med export søfragt...
Hej Undskyld jeg ikke har skrevet til jer som gerne vil prøve konceptet af, men desværre er internettet ikke så godt på det hotel jeg bor på i denne uge, så jeg har lidt problemer på den front, men skriver så snart jeg har mulighed til det. vedrørende mål, så, ja, det er noget man selv skal klare her og nu, men det ikke så svært med bukser. |
Hej Prisen bliver som sagt 199 for prøvekaniner for bukser lavet af kunstmaterialer, men vi kan nu også tilbyde bukser i 60% uld, de koster dog 599 i udsalg, men prøvekaniner kan få dem for 399 :) Priserne er ex levering (postdk takst), men er inkl moms |