Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Du er sgu da barnlig!

Side 13 ud af 17 (161 indlæg)
Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 15088
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 23:42 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

igang:

Fashion-Seller:

Hvis Thomas vil dele det med Amino, så poster han det selv i tråden...

Og et eller andet sted synes jeg han skulle gøre det, bare som en lille "tak for ingenting I feje kujon-hunde"

Men det er selvfølgelig Thomas's egen beslutning, og der er også stil over at lade være. Jeg ville dog ikke se skævt til Thomas,han valgte at lægge det frem.

Jeg tror Thomas vil offentliggøre den, men giv lige knægten tid... Lad mig bare sige, at listen er meget overraskende...

Tvivler på, at selv den mest negative herinde, havde forudset de 6 navne, som topper den...

Fra frederiksværk
Tilmeldt 17. Jun 10
Indlæg ialt: 95
Skrevet kl. 23:43 | Låst

(Personfnidder fjernet - Moderator)

Fra Randers
Tilmeldt 18. May 10
Indlæg ialt: 910
Skrevet kl. 23:46 | Låst

ja det er sku vildt

Fra Odense
Tilmeldt 2. Aug 08
Indlæg ialt: 2966
Skrevet kl. 23:46 | Låst

avisen:

avisen:

Du skaber jo dårligt stemming her på amino, med din tråd her og med din video. Det er lidt provokerende at se i kan rend mig til dem, som ikke kan lide dig? For dig betyder det åbnebart alt at få høje karme point..

Hvis du ikke kan klare at få lave karma point, så lad være med at sige din mening om livet her på amino!

I´m out ;)

(Personfnidder fjernet - Moderator)

Kan se Moderator kom før mig til at fange det i en qoute Men! Hvis du nu læser de vi har skrevet er at det ikke er medlidenhed eller YNk det er velfortjent og noget som flere af os har tænkt over i et godt stykke tid! Det her var bare den dråbe som fik det hele til at køre.

:)

Fra frederiksværk
Tilmeldt 17. Jun 10
Indlæg ialt: 95
Skrevet kl. 23:47 | Låst

Thomas De Oliveira:

avisen:

Du skaber jo dårligt stemming her på amino, med din tråd her og med din video. Det er lidt provokerende at se i kan rend mig til dem, som ikke kan lide dig? For dig betyder det åbnebart alt at få høje karme point..

Hvis du ikke kan klare at få lave karma point, så lad være med at sige din mening om livet her på amino!

Så er det jo godt jeg kun har fået + karma for den video, og samlet set + for dagens debatter i dag. Jeg siger min helt ærlige mening i den video, hvis det så irritere nogen (dig) er det som det er. Du ser heller ikke Martin Thorborg, lave videoer hvor han ikke irritere en eller anden på en eller anden måde.

avisen:
I´m out ;)

Sov godt så :-)

Tror bar ikke at det er din måde at få et godt brand her i verden? Martin Thorborg har opnået noget før han laver video og podcast (som  jeg hører hverdag )så han kan tillades sig at provokere  folk på sine podcast. folk har respekt for det han har opnået ;) Du får jo bare flere fjerner end folk som gider at følge dig...

Fra København K
Tilmeldt 2. Apr 08
Indlæg ialt: 3639
Fra  jimihove.dk ApS Skrevet kl. 23:49 | Låst

Jeg havde også tænkt på at donere ham et længe, fordi jeg synes han er en player. Men jeg ventede på at han blev en mand, og det synes jeg han blev i aften.

SEO fra 1000,- kr, og Google Ads fra 500,-  per måned. DK's billigste hjemmesider? Se mere på jimihove.dk 15+ års erfaring.

Tilmeldt 27. Apr 07
Indlæg ialt: 6988
Fra  MobilTjek Skrevet kl. 23:50 | Låst

Thomas De Oliveira:

Kære Amino'er

Ikke for at ødelægge den positive weekend stemning, men jeg er fandme ved at være træt af den person som hele tiden i månedvis ved stort set alle mine indlæg lige gyldig indhold giver mig minus karma (altså 1 stjerne), det skaber utrolig meget dårlig stemning inde i mig og medvirker derfor til at jeg skaber mere dårlig stemning på Amino, som jeg bestemt ikke ønsker. 

Jeg har flere der bakker mig op om dette, og se det nu ikke som om jeg 'tuder' over de stjerner, men jeg og andre synes bare det er utrolig barnligt at blive ved, og ved. Hvad er formålet? bliver man gladere af det? 

Jeg tænker tit på om personen er misundelig, ikke kan lide mig eller hvad der er, fordi der er jo et eller andet. 

Og ja, jeg for snart plus Yes men bliv lige nød til at forklare, jer og forhåbentlig læser den skyldige med, at jeg simpelthen synes det er for plat, og barnligt. 

Tak fordi du læste med, du behøves hverken give mig negativ karma eller positiv, jeg lever fint uden. Hav en fantastisk weekend! :-) 

Mvh. Thomas De Oliveira

Hej Thomas,

Jeg havde også en som forfulgte mig inden jeg blev plus. Tilgengæld er der rigtig mange brugere her på Amino, som giver en femmer på en ener, for at udligne karmaen, hvis den er helt misvisende.

Tillykke med dit plus abonnement.

Sammenlign mobilpriser med eller uden abonnement

Fra Randers
Tilmeldt 18. May 10
Indlæg ialt: 910
Skrevet kl. 23:52 | Låst

moar jeg vil også have en stor is

Tilmeldt 31. Aug 07
Indlæg ialt: 279
Skrevet kl. 23:53 | Låst

moaar jeg vil have en slikpind

¤¤ Lad os tage en lille snak om dit helbred og det problemer du har **
Skriv pm

Fra København K
Tilmeldt 2. Apr 08
Indlæg ialt: 3639
Fra  jimihove.dk ApS Skrevet kl. 23:54 | Låst
Gennemsnit 3,0 stjerner givet af 2 person

Passiv +:

moar jeg vil også have en stor is

Efter de billeder jeg har set af dig , har du vidst fået rigeligt ;-) Men hvis du opfører dig pænt, kan du måske også få nogle gode gaver :-)

Og lig dig så til at sove

SEO fra 1000,- kr, og Google Ads fra 500,-  per måned. DK's billigste hjemmesider? Se mere på jimihove.dk 15+ års erfaring.

Side 13 ud af 17 (161 indlæg)