Hej Mikkel Nej, jeg er nu ikke en af dine hadere. Jeg fornemmer, at du er en "Jeg-er-mig-selv-nærmest-type", og det kan jeg godt relatere til. Jeg synes også, det er fedt, at du er uafhængig, det er skam også mit eget mål, men jeg bryder mig ikke om, at du har flere profiler herinde og giver udtryk for, at nu forlader du Amino uden rent faktisk at gøre det. Det kan godt fremstå lidt opmærksomhedssøgende og patetisk. Og det er vel heller ikke nødvendigt for din videre "eksistens", hvis du forstår, hvad jeg mener? Mvh Thomas |
TT Tekstforfatter:Passiv +:Nu har jeg ikke mulighed for at give stjerner så nej ikke mig :-)
Ja regner da med at du har et problem med mig når du i tråde der ikke vedrøre mig nævner og omtaler mig negativt..
Jeg regner da med du har et problem med jeg lever livet og skider på andre holdninger og meninger, korrekt ?
men har da en ide om du er en af mine "hadere"
Iøvrigt snakker jeg stadig lidt med Thomas og den sag er vi videre med..
mikkel
Hej Mikkel
Nej, jeg er nu ikke en af dine hadere. Jeg fornemmer, at du er en "Jeg-er-mig-selv-nærmest-type", og det kan jeg godt relatere til. Jeg synes også, det er fedt, at du er uafhængig, det er skam også mit eget mål, men jeg bryder mig ikke om, at du har flere profiler herinde og giver udtryk for, at nu forlader du Amino uden rent faktisk at gøre det. Det kan godt fremstå lidt opmærksomhedssøgende og patetisk.
Og det er vel heller ikke nødvendigt for din videre "eksistens", hvis du forstår, hvad jeg mener?
Mvh
Thomas
Ja jeg er mig selv og gør som jeg lyster :-)
Ja jeg er heldigvis uafhændig af chef og andet møg :-)
Jeg har haft en grund til flere profiler, men den kan vi altid tage.. Men der var en mening med det i sin tid.
Jeg har delvist opnået mine succes herinde på de forskellige alternative måder..
Mikkel
Bliv gratis medlem