På min blog har jeg lavet en liste med danske (og et par udenlandske) fora man bør poste nogen indlæg på for eksponering og seo.
Men listen er foreløbig lidt kort, for finder egentlig ikke så mange aktive danske fora (som ihvertfald har lidt værdi for en affiliate/blogger/annoncør)
Er der nogen forslag til hvordan og med hvad listen kan gøres lidt længere?
PS: Opfordrer ingen til forumspamming! Man deltager i debatten på normale vilkår ligesom her på FANTASTISKE AMINO
Blogforfatter af Penge på Net - En guide for begyndere til at tjene penge online
Der findes rigtig mange fora i DK som der faktisk er ret godt gang i. Men det kommer jo an på hvad det er man vil frem med, og søgemaskineoptimerer da det jo som altid er bedst at poste og være aktiv de steder som har noget med emnet at gøre.
Der findes blandt andet også en del foto fora som der også er godt gang i, jeg kan dog ikke lige huske hvad de heder.
Der var lidt til porteføljen. Har gruppeindelt dem, og det var tanken (siden affiliates ofte markedsfører hvad som helst), at har du f.eks en kampagne for sommerhusudlejning, så poster du diskret til et forum (som selvfølgelig tillader signaturer og links) som er for sommerhusentusiaster
Blogforfatter af Penge på Net - En guide for begyndere til at tjene penge online