Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Vil du lave noget nyt? - Så køb www.dvdbasen.dk

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)
Fra Taastrup
Tilmeldt 6. Jan 08
Indlæg ialt: 24
Fra  SponsorCar A/S Skrevet kl. 12:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis du er intr. i at tjene penge ved, at arbejde hjemmefra og gerne om aftenen, så kan du gøre det ved at købe sitet www.dvdbasen.dk - her kan du tjene penge ved, at sende nyhedsbreve ud og skifte banners.

Det vil være en fordel hvis du har kendskab til at kode.

Jeg ønsker at holde 100% fokus på www.sponsorcar.dk og vil derfor sælge sitet www.dvdbasen.dk helt eller delvist.

Jeg har ikke noget imod at være delejer, hvis du ikke selv ønsker at købe sitet 100%, bare der ikke er forventninger til, at jeg fremadrettet skal bruge tid på sitet. Jeg kan fortsat være en del af markedsføringen fra www.sponsorcar.dk samt være mentor med andre ideer, men du skal have lyst til at drive sitet selv, skifte banners, sikre nyt indhold, være drivkraften for at lave nye tiltag.

Pris ??  -  Giv mig et bud.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 12:41

Hej Johnny

Kan du ikke fortælle lidt om indtjeningen på siden?

gerne over pm

mvh

Mark

Tilmeldt 18. Mar 10
Indlæg ialt: 455
Fra  Cicoor Host & Saas ApS Skrevet kl. 12:42

Kan du sige lidt om økonomien i den?

Tilmeldt 15. Jun 10
Indlæg ialt: 12
Skrevet kl. 12:42

Er der noget indtjening på sitet nu og hvor kommer det fra?

Hvor meget arbejde ligger der i sitet nu?

Fra Taastrup
Tilmeldt 6. Jan 08
Fra  SponsorCar A/S Skrevet kl. 12:50

Hej Mark m.f.

Jeg har ikke nogen reel indtjening på siden i dag, da banners har kørt ind under www.sponsorcar.dk og jeg ingen fokus har brugt på siden. dvdbasen.dk har jeg købt for nogle år siden blot for, at det kunne være en sjov ekstra gratis service til sponsorcar medlemmer.

Sponsorcar har dog ændret sig rigtig meget i mellemtiden og derfor ser jeg ikke siden som en del af sponsorcar mere.

Jeg kan derfor ikke give nogle dokumentation på indtjening, og et bud på siden eller et samarbejde skal gives ud fra din/jeres egen vudering ud fra det som du/i kan se på siden i dag!

Mvh,
JM

Tilmeldt 18. Mar 10
Indlæg ialt: 455
Fra  Cicoor Host & Saas ApS Skrevet kl. 12:56

Jeg kan se der er 15394 profiler. Har du nogen fornemmelse af hvor stor procentdel der er aktive?

Får alle tilsendt nyhedsbrev regelmæsigt?

Hvor mange besøg er der?

Fra Taastrup
Tilmeldt 6. Jan 08
Fra  SponsorCar A/S Skrevet kl. 13:12

Jeg har ikke brugt den i forbindelse med at sende nyhedsbreve ud og jeg har heller ikke statistik på den. Jeg kan derfor ikke sige hvor mange som besøger siden og er aktive.

Eneste jeg kan se er at det ser ud til at antallet at reele medlemmer hos dvdbasen.dk er godt 5000 og af disse må man forvente at måske ½ delen ikke er aktive brugere i dag.

Tilmeldt 16. Jan 09
Indlæg ialt: 81
Skrevet kl. 14:00

Hvilken prisklasse havde du forestillet dig?

Ejer af Loveshirt.dk

Fra Taastrup
Tilmeldt 6. Jan 08
Fra  SponsorCar A/S Skrevet kl. 23:29

Giv gerne et bud, sendt til mig privat, hvor du beskriver om du ønsker at købe sitet 100%,
eller om du gerne vil nøjes med at købe en del af sitet mod at jeg fortsat markedsføre sitet via mine andre sites,
og du overtager alt andet på selve sitet, mailudsending, nyudvikling, bannerskift osv..

Fra København
Tilmeldt 15. May 10
Indlæg ialt: 868
Skrevet kl. 23:39

Du har ikke PB aktiveret? hvad er din e-mail? Smile

Kommer snart...

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)