Jeg vil gerne hav implementeret google webmaster tool på min side om gratis programmer som er en wordpressblog. Man skal selvfølgelig have bekræftet at man nu ejer det domæne man prøver at registrerer, det gør man ved at indsætte en html-kode på sin side, men hvor skal man helt præcist sætte denne kode ind henne? (så det kan forståes af en nybegynder) :D
- John Bakken
Jeg skriver om gadgets og gear på ---> vilebo.dk <---
Du skriver URL i webmaster tools når du tilmelder nyt netsted, du får en metakode, du sætter den ind på din forside (kender ikke så meget til wordpress, men der må være html-redigering for din forside et sted)
Koden bør være i <head>-rubrikken, før den første <body>-rubrikken. Læg den lige efter <head>, det går fint...
<head> er selvfølgelig en af de første paragraffer, men for at finde den nøjagtige position lav et ctrl+f søgning
Blogforfatter af Penge på Net - En guide for begyndere til at tjene penge online
eller gøre det på den endnu lettere måde så du ikke skal rode i koden.
Tryk på upload en fil. Download den fil der kommer frem Upload den til dit domæne Tryk på linket inde i webmaster tools Tryk på "ok" knappen (kan ikke lige huske hvad der står på knappen)
Så har du gjort det. Du kan evt. slette filen igen :-)
Jeg har forstået hvad man egentlig skal gøre, men synes ikke jeg kan finde <head> eller for dens sags skyld body i min index.php fil som vel burde være min startside eller?
-John Bakken
Jeg skriver om gadgets og gear på ---> vilebo.dk <---
når jeg skal bekræfte at jeg har gennemfør uploadet, så får jeg nu denne besked?
Du har sandsynligvis ikke lagt filen det rigtige sted. Nu ved jeg ikke hvordan TalkActive webhotellet er bygget op, men du har en mappe et sted hvorfra din hjemmeside tilgåes. Kig efter en mappe hvor der ligger en fil der hedder: index.noget eller evt. default.noget
og noget kan være html, htm, asp, php eller lignende.