Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Lego teambuilding

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 10:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle,

I dag er jeg blevet involveret i noget Lego Teambuilding. Jeg aner ikke hvad der er i vente men er meget spændt. Er der nogen af jer der har været på sådan noget? Det foregår på Hotel Legoland.

Hvad kan jeg / vi vente der skal ske?

Med venlig hilsen (og god weekend)
Kim Bang

Fra Østbirk
Tilmeldt 5. May 10
Indlæg ialt: 54
Skrevet kl. 10:36

Mange år siden jeg var til sådan noget.

Men sammen skal i bygge en robot som i skal kunne styre fra en computer.
Det er faktisk rigtig sjovt, men der var dengang jeg var der. Det er nok ændret en del på de 5 år :)

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 10:44

Okay - det lyder meget sjovt. Vi fik besked på, at tage praktisk tøj på - men jeg kunne ikke lige se på Hotel Legolands hjemmeside, hvad de udbød, som krævede det.

Fra Østbirk
Tilmeldt 5. May 10
Indlæg ialt: 54
Skrevet kl. 10:49

Praktisk tøj må da være skjorte og slips... hvis nu direktøren kom :)

Fra Aarhus
Tilmeldt 18. Apr 08
Indlæg ialt: 95
Skrevet kl. 11:12

Hej Kim - du kan godt begynde at glæde dig!

Hotel Legoland tilbyder en super god platform for at "komme lidt ud af boksen".

Hvad kan du forvente..? Tjahh hvis du vidste det ville det ikke have samme effekt Wink Men jeg kan garantere, at du kommer til at lege med Lego - og nok ikke på den måde du var vandt til som barn.

Omgivelserne, maden og stemningen er noget af det bedste i Danmark - det er ikke ofte at et hotel i så høj klasse tilbyder voksne mennesker en legeplads af den kaliber.

Jeg er sikker på du vil bliver informeret omkring evt. særlige hensyn til påklædning etc. inden arrangementet løbet af stablen - de er meget grundige ift. at informere deres deltagere korrekt.

En ting du også godt kan glæde dig til er maden Smile

Jeg har for nylig været på Hotel Legoland for at undervise i salg  & kommunikation, og jeg kan på det varmeste anbefale det til alle former for firma arrangementer. Super service og virkeligt lækkert hotel!!

God fornøjelse med det.

Mange hilsner

Henrik

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 11:19

Det lyder rigtig godt - jeg glæder mig også, og er meget spændt. Der er afgang om ganske kort, og så vil jeg da vende tilbage i morgen med mine erfaringer. :)

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)