Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Feedback ønskes på halvny side

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Fra Varde
Tilmeldt 7. May 09
Indlæg ialt: 762
Skrevet kl. 00:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Feedback ønskes på min side om gratis programmer

Alt mellem himmel og jord må der selvfølgelig kommenteres på, både ris og ros.

Men husk at bevare amino-ånden og gøre det på en konstruktiv måde Wink

- John Bakken

Jeg skriver om gadgets og gear på ---> vilebo.dk <---

Fra Fur
Tilmeldt 27. Dec 07
Indlæg ialt: 549
Fra  LidtBedre Skrevet kl. 09:52

Hej

Jeg vil foreslå at du sørger for at siden findes, inden du henviser til den. Det gør den ikke i øjeblikket. Jeg har dog tidligere været inde på den (for et par dage siden) så det er tilsyneladende et ret ustabilt sted du befinder dig.

Med venlig hilsen
Viggo Poulsen

Fra Varde
Tilmeldt 7. May 09
Indlæg ialt: 762
Skrevet kl. 10:00

Viggo Poulsen:

Hej

Jeg vil foreslå at du sørger for at siden findes, inden du henviser til den. Det gør den ikke i øjeblikket. Jeg har dog tidligere været inde på den (for et par dage siden) så det er tilsyneladende et ret ustabilt sted du befinder dig.

Med venlig hilsen
Viggo Poulsen

Jeg har godt selv opdaget det, men tak alligevel. 

Jeg bruger web10, og ja, der har været en del down-time på det seneste desværre!

Jeg skriver om gadgets og gear på ---> vilebo.dk <---

Fra Århus
Tilmeldt 13. Feb 10
Indlæg ialt: 90
Skrevet kl. 10:12

Hej John.

Jeg synes det kunne være en god idé hvis hvis de programmer der ligger på forsiden var en bestemt katagori evt. "De mest populære" eller noget i den stil.

Der findes også rigtig mange anmeldelser af diverse programmer, så det kunne være en idé at henvise til nogle anmeldelser af programmerne for at underbygge det du skriver.

Eller synes det er en god brugervenlig side. Et forslag er også at du udvider kategorierne lidt sådan så der ikke kun er 2 browsere at vælge imellem. Tilføj evt. "opera" og "safari"... ect.

- Daniel

Fra Aarhus
Tilmeldt 9. Mar 10
Indlæg ialt: 695
Skrevet kl. 10:18

JohnBakken:

Jeg bruger web10, og ja, der har været en del down-time på det seneste desværre!

Hej John,

Hvis du skriver en mail til mig på ace@meebox.net, kan vi nok få løst dine downtime-problemer ;-)

Jeg synes din hjemmeside ser rigtig godt ud. Det er et lækkert design! Jeg savner dog lidt overskuelighed. Det kunne være lækkert, om der var en form for oversigts-side, hvor programmerne blot stod med fx. Logo og navn. Det er svært at overskue alle programmerne, når man kun har den lange liste til rådighed, synes jeg. Når/hvis du laver sådan en oversigts-side, så lav den opdelt pr. kategori. Det tror, ville være super!

Fra København
Tilmeldt 15. Jan 08
Indlæg ialt: 838
Skrevet kl. 14:08

Personligt synes jeg der er noget forkert over at bruge en blogging platform til sådan en side. Synes det ville passe langt bedre, hvis du nu anmeldte programmerne.

Noget helt andet er at det jo kun er programmer som man allerede kender. Du bør prøve at finde nogle programmer som måske er lidt mere "underground" også skrive om dem i stedet, eller lave en top 10 anmeldelse af "Top 10 gratis anti-virus programmer" eller sådan noget.

Held og lykke med det!

/Bomann

Automatiser din marketing rapportering med Unvault.io.

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)