Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Søger muligvis sælger - hvad skal det koste?

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra Varde
Tilmeldt 30. Oct 07
Indlæg ialt: 250
Fra  RH Freelance Skrevet kl. 22:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer

Jeg sidder lidt og overvejer at anskaffe mig en sælger til at skaffe etablerede virksomheder som kunder. Min virksomhed har nok at lave, men jeg kunne godt tænke mig et lidt bredere klientel hvad angår de etablerede virksomheder. Jeg har meget arbejde for online medievirksomheder, online serviceprojekter mv, og vil altså gerne ud til flere "normale virksomheder" - tømrere, advokater mv..

Hvad laver jeg? Webdesign, optimeringer, rådgivning, webprojekter, trykt grafik, programmeringer mv. "Alt fra A-Z indenfor web og tryk".

Men - det store spørgsmål er hvad det skal koste - jeg ser helst en provisions lønnet løsning..

Jeg har projekter i priser fra 2.000-20.000+.

Kom med nogle bud, og kontakt mig gerne på rasmus@rhfreelance.dk hvis du er direkte interesseret i at sælge for mig :)

God aften!

Fra Ringsted
Tilmeldt 25. Apr 06
Indlæg ialt: 383
Skrevet kl. 08:42

Håber at jeg kan hjælpe dig

Har sendt dig en mail, så kan vi drøfte mulighederne for et samarbejde.

Venlig hilsen

PB Marketing ApS
Vester Voldgade 83, 1. th
1552 København V

Tlf.: (+45) 70106560
www.pb-marketing.com

Direktør
Peter Bjarnarson
Mobil (+45) 26189734
pb@pb-marketing.com

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 17:07

Du kunne også lave nogle aftaler med nogle af de folk som sælger webløsninger hvis du ikke har nogle pt eller evt udvide med flere - Der må være mange her på Amino til at starte med.

Giv dem nogle procenter i forhold til hvad de kan bringe ind til dig.

Fra Denmark
Tilmeldt 25. Nov 07
Indlæg ialt: 262
Skrevet kl. 18:28

Til at starte med skulle du måske få lagt din egen side online? :)

Fra Varde
Tilmeldt 30. Oct 07
Indlæg ialt: 250
Fra  RH Freelance Skrevet kl. 21:51

Unavngivet:

Til at starte med skulle du måske få lagt din egen side online? :)

Den er på vej :) Det er bare ikke altid nemt at have tid til det hele.. Jeg valgte at ligge den gamle ned i forbindelse med serverskifte - den udtrykte ikke virksomheden nok.

Nillerrune:

Du kunne også lave nogle aftaler med nogle af de folk som sælger webløsninger hvis du ikke har nogle pt eller evt udvide med flere - Der må være mange her på Amino til at starte med.

Giv dem nogle procenter i forhold til hvad de kan bringe ind til dig.

Jeg er ikke helt med, mener du andre design- og webvirksomheder? Det er som sagt ikke fordi jeg mangler kunder, men fordi jeg gerne vil nå en anden gren af markedet..

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)