Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvem ejer finhvalen?

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Fra Nykøbing Falster
Tilmeldt 17. Jul 08
Indlæg ialt: 5907
Fra  Casper Schneidereit A/S Skrevet kl. 22:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvem ejer den strandede finhval, og kan i finde noget dokumation for det. Kan se der allerede er lagt planer for dens videre skæbne.

Med venlig hilsen
Casper Schneidereit

Tilmeldt 7. Jun 06
Indlæg ialt: 182
Skrevet kl. 22:52

Hvis du har dit fisketegn i orden, så kan du måske skynde dig ud med en fiskestang og påråbe dig ejerskab. Smile

Fra Nykøbing Falster
Tilmeldt 17. Jul 08
Fra  Casper Schneidereit A/S Skrevet kl. 22:58

Jeg har ikke noget fisketegn, tror heller ikke min kæreste ville blive så glad hvis jeg parkerede den foran lejligheden. Det er af ren nysgerrighed jeg spørger :-).

Med venlig hilsen
CasperSchneideret

Fra Esbjerg
Tilmeldt 19. Jan 08
Indlæg ialt: 324
Fra  esbjerglive.dk Skrevet kl. 22:59
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 23:01

Det er bare at svømme ud til den med et samuraisværd og skære dit logo ind i den (efter den er død), god reklame... måske  :)

Fra Nykøbing Falster
Tilmeldt 17. Jul 08
Fra  Casper Schneidereit A/S Skrevet kl. 23:06

Tak for linket, lige hvad jeg havde brug for! Som jeg lige læser det, så betyder det rent faktisk at hvis der kom en flodbølge og skyllede den op på en sommerhusgrund, så var det faktisk ejeren af grunden som ejede dyret?

Så længe det er til ejet privat forbrug.

Med venlig hilsen
Casper Schneidereit

Tilmeldt 27. Apr 07
Indlæg ialt: 6988
Fra  MobilTjek Skrevet kl. 23:35

Ib Leif:

Hvis du har dit fisketegn i orden, så kan du måske skynde dig ud med en fiskestang og påråbe dig ejerskab. Smile

Nu er en hval jo ikke en fisk. Havde det været en haj, så tror jeg tilgengæld du har ret.

Sammenlign mobilpriser med eller uden abonnement

Tilmeldt 22. Apr 10
Indlæg ialt: 1708
Skrevet kl. 23:50

Nicolaj Thomasen:

Ib Leif:

Nu er en hval jo ikke en fisk. Havde det været en haj, så tror jeg tilgengæld du har ret.

Du kan jo bare påstå du skal bruge den til forskning.... Den metode har japanerne brugt med succés i årevis til at skide højt og flot på de internationale konventioner.

Hvis du har noget færøsk blod i årene skulle der også være muligheder.... De kære færinge slagter jo rutinemæssigt hvaler under påskud om at det altså er en supervigtig del af deres kulturarv  Geeked

Arbejder på at udvikle Danmarks bedste Klima-Portal, som naturligvis kører DoFollow ;)

Vil du være med?

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)