Hej Joachim
Jamen det vil jeg gerne. Jeg har tidligere skrevet lidt her, http://www.kennethboysen.dk/?p=121 men ikke specifikt om lagerhotel.
Det aller første de ALLE e-købmand og kvinder skal erkende, er at det kan ikke betale sig at pakke varerne selv. Den tid man bruger på at pakke, bestille emballage, tage på posthuset og meget mere, er bedre givet bag PC,en hvor en e-købmand hører hjemme.
Det tog mig 7 år at erkende det, men lad os ikke tale mere om det :)
Jeg bruger i dag www.pickandpack.dk , de gør det ærlig talt fremragende!.
Mit shopsystem sender ordren videre til dem og de pakker og sender. Ordren pakkes pænt og nydeligt, der udsendes e-mail og eller sms med track og trace nummer og jeg skal ikke tænke på mere når først de tager over.
Desuden er der altid styr på lageret, og det er dælme dejligt når man har over 500 produkter :)
Jeg tror mange e-købmænd holder tilbage med at kaste sig ud i det, fordi det koster penge. Men den tid det tager i lagerstyring og besvær, ja det er slet ikke det værd.
Samtidig er der stor driftsfordele at hente, da mit lagerhotel har masser af gode aftaler med forskellige fragtmænd. Så når du skal ud over finde en, jaså er det med at finde en der i forvejen sender en masse og kan levere gode fragt priser oveni.
Prisen bliver heller ikke højere af at jeg ønsker pakken afsendt som fx. maxi brev.
Men spørg endelig, jeg vil meget gerne dele.