Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

FILM på din hjemmeside?

Side 2 ud af 2 (16 indlæg)
Tilmeldt 9. Nov 06
Indlæg ialt: 14
Skrevet kl. 14:31
Hvor mange stjerner giver du? :
Produktet er ikke nyt her hjemme. Jeg har set det anvendt og udbudt flere steder. At der er et marked, er jeg ikke i tvivl om, men om det er stort nok? og om man burde satse på mere end blot dette produkt?
Der er mange overvejelser og jeg er selv blevet konfronteret med mange (velbegrundede) Nejér, grundet samme problematik, som i kæmper med, nemlig Flash-plugin''et.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 16:24
Hej Jeppe

Jeg har taget et hurtigt kig.

Forfilmen kom af 10 omgange trods loading 100%. Dvs oplevelsen blev temmelig hakket i småstykker for mig.

Rigtig flot med det sorte og det enkle - det virkede godt og klart. Det var jeg ret vild med.

Selve filmen sagde mig ikke så meget. Det rykkede ikke rigtig. Lidt upersonligt. Kan være rettet mod alle og dog ikke rigtig nogen? Men nogle andre debatører synes måske den er rigtig god?

Her er lidt feedback på menuer mm:

Jeg mangler en skip intro.

Et kort øjeblik (og disse korte øjblikke er jo betydningsfulde) troede jeg ikke der var andet end en kontaktside, fordi den loadede så langsomt.  

Og hvorfor ikke vise menupunkterne uden pdf? Evt. med en uddybende pdf? Og jeg troede også et øjeblik at download var en menu så jeg kunne se filmen igen.

Men i øvrigt held og lykke med projektet!

mange hilsner Dorte

www.visualangels.dk

Grafisk design til internet og tryk

www.visualangels.com  
Illustrationer, plakater og postkort

Fra Roskilde
Tilmeldt 24. Aug 06
Indlæg ialt: 4506
Fra  Istol.dk Skrevet kl. 18:53

Nu ved jeg ikke om det er det samme, men jeg ved at man kan få et lille program der laver pop up vinduer som dhtml dvs. som ikke bliver fanget af pop up dræberne. Mon ikke der findes noget lignende til FLASH?? JEg aner det som sagt ikke, men det må der da næsten gøre........

Tilmeldt 4. Dec 06
Indlæg ialt: 9
Skrevet kl. 10:39
Hej alle,

mange tak for jeres indlæg. De tekniske er sendt videre til vores flash-mand, som ville se på nogle alternative løsninger.

-og tak for de pæne ord om i det hele taget:-)

venligst,

*Jeppe

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 11. Dec 06
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 10:23
Hej Jeppe

Jeg har selv gået med med tanken om at lave præsentations videoere.
Jeg har også selv lavet et par, men så fik jeg flere tv opgaver, som gjore at jeg ikke kunne bruge så meget tid på opsøgende salgs arbejde.
Hvis I har brug for en fotograf / klipper en gang imellem kan du smide mig en mail.
Mhv Peter Vintergaard.com

Fra København
Tilmeldt 22. Oct 05
Indlæg ialt: 78
Skrevet kl. 14:25
Det virker fint på mig. I retter jer mod 'almindelige' virksomheder og en gængs måde at tænke medier på, med en knivspids fremadrettet tænkning i rygsækken. Den unge mand er måske nok lidt stiv i betrækket, men hvad... det passer tilsyneladende fint sammen med forestillingen om en let konservativ kundeprofil (og dem er der så vidt vides en del af).

Jeg er også generet af pdf'erne, som er smarte at give en interesseret kunde, men umiddelbart ligner et par kedelige powerpoint-slides for den endnu knap så interesserede potentielle kunde. Få budskabet integreret elegant på selve hjemmesiden i stedet, og gør så pdf-downloads mulige fra disse, så man ved hvad man har fingre i før man trykker.

Held og lykke med projektet. Jeg har tit selv tænkt tanken om at producere korte videoer til web, når jeg har mødt kunder, der efterspurgte noget lignende. Kunderne er der, ingen tvivl om det. Især i det moderate prisleje. Nu er spørgsmålet bare om I kan finde hinanden. ;-)

-> Jesper

P.S.: Damn, jeg er forvirret over de her hierarkisk inddelte svar, men mit svar var naturligvis til Jeppes startende indlæg og ikke til Vintergaard.
Side 2 ud af 2 (16 indlæg)