Jeg kunne godt tænke mig at vide hvad jeres tanker er, når I ser og hører om mit produkt, Image Film. Jeg har selv en lidt naiv tro på, at mit firma med meget simple midler, kan være med til at formidle en virksomheds budskab- effektivt, kort og præcist. Smagfuldt og klassisk og til en fornuftig pris. Det handler om branding, storytelling- lad os kalde det synliggørelse! Til jer Iværksættere med en hjemmeside- hvad er jeres første indtryk af mit produkt? www.imagefilm.dk Venligst, *Jeppe |
FILM på din hjemmeside?
Jeg synes, at din side er fin - havde set den, inden jeg læste denne tråd og havde faktisk allerede overvejet at kontakte dig, ang. nogle ting der generede mig, men besluttede mig for at holde mig i skindet - men når nu du selv opfordrer til det. Siden er flot produceret, videon og er lækker osv., men menneske. Hvis _du_ ikke holder _op_ med at _lægge_ tryk på _hvert andet_ ord, _så_ tror jeg _nok_ lige, at _jeg_ flipper ud. Jeg kunne simpelthen ikke holde ud at se videoen færdig - hvilket jo er brandærgeligt. Det lyder som om, at du har været på talerkursus og taget lektierne lidt for bogstavligt og så synes jeg desværre, at det virker som om du taler ned til din bruger/forbruger, når du taler på den måde. Jeg ved godt, at det er hårdt - men jeg synes virkelig at det var synd, for resten af siden er meget fin - og du er jo en ganske præsentabel ung herre - betoningen på ordene ødelægger det bare for mig. Men det kan godt være, at det bare er mig. Derudover synes jeg, at det er synd/mærkeligt, at du har skrevet "kontakt info" på siden. Jeg ser det som to seperate ting, og trykkede glad og frejdig på "Info" og kom ind på din kontakt side, og måtte vende tilbage og forsøgte så at trykke på "kontakt", før jeg blev hevet ind på samme side igen. Enten burde der bare stå "Kontakt", eller også burde der stå "Kontaktinformationer", eller også burde du have 2 undersider. En kontaktside og en informationsside! :-) Men derudover, som sagt en fin side. |
jeg _helt glemte_ at _nævne_ at _jeg_ også savnede _nogle referencer_ da _jeg_ første gang _kiggede_ på _siden_! :-) |
|
--
Uffe Fey, WordPress-konsulent på fuld tid
Konceptet er kanon godt, og set før i USA : http://www.netasis.com/ Hvis du/I er mere fremme i skoene så tror jeg helt bestemt der er et super godt markede for jer. Det er præsic sådan nogle film jeg syntes gør et godt indtryk. Jeg har selv prøvet det på en af vores websider, effekten er utrolig, i hvertfald til det marked vi henvender os til. Spørgsmålet er så hvad det koster hvis man skal have jer til og lave en film og hvor lang leverings tid er der ? Hvor mange personer har du/I som man kan vælge imellem ? Det er jo lidt kedeligt og se dig på måske 10 websider som ikke har noget med hinanden at gøre. Har du/I nogle kvinder ? Kan man få filmen på f.eks. Engelsk, Tysk eller Norsk ? Nå det var bare mine ord. |
Syndes ikke det er så galt igen, med "trykket" der bliver talt tydlige. og ser pro ud. Stemmen er fin. Men helt sikker for langsom. Måske man kan klare det lidt med lidt teknik!, speed det nogen % op. Vi er nok vant til at altting går hutiger i dag, når man er ser rekalme TV. der koster ekstra sek. penge |
Jeg syntes faktisk heller ikke at det er så slemt med trykket, dog virker det måske en anelse kunstigt. Til gengæld syntes jeg at helheden ser meget prof ud, og jeg mås da sige at jeg med det samme har overvejet hvordan det kan bruges på vores hjemmeside. Til gengæld syntes jeg at det med alle de der popups (altså hver link starter i en nu popup) er dødirriterende og min popup blocker er ved at går i spåner over det :) Men totalt set.. prof lavet og meget god effekt med at manden er "en del af siden". Hilsen |
Idéen til Dansk Image Film fik min kollega og jeg fra blot 4 mdr siden, og vi har egentlig bare kastet os ud i det- uden de store forbehold. Vores grundlæggende filosofi er, at vores produkt skal være stort for de små, ikke småt for de store. Forstået således, at vi i første omgang sigter imod mindre og mellemstore virksomheder, der kan bruge en film til markant at forbedre deres hjemmeside og dermed også deres Image. Lone, det er gode ting du skriver. Jeg kan bruge det hele- realistisk vil noget blive forbedret, og noget forblive som det er. Mange tak! Karakteren, den unge mand i filmen, er en skuespiller, instruktøren er mig, så jeg kan vel næppe give den videre til andre. Men jeg vil i fremtiden være opmærksom på disse ting, som f.eks tryk_på_hvert andet_ord:-) Ang. Referencer, så har vi valgt at vente til vi har lidt flere (vores sælger er heller ikke tilfreds), men det er for at vise alsidigheden- vi har på nuværende tidspunkt blot to film at vise, men det står bestemt øverst på listen at have en referenceliste klar asap! Trinitron, vi er også overbevist om at der er et marked- den skal bare lige rammes på hovedet, hvis du forstår. Frem til den 28.02.07 tilbyder vi en ''basic'' film for 17.500,00. Det er 10.000,00 under vores "ønskepris". Der står lidt flere specs på sitet under ''download''. Disse Image Film kan leveres på et hvilket som helst sprog, det er i princippet kun prisen der sætter grænser. Men så ryger vi over i en ''advanced'' film, som betyder en film med mange locations i en radius over 10km, flere sprog, specielt design til flashplayeren, særlig komponeret musik, særlig speaker, skuespillere osv... Fyren i vores egen film er blot en af mange. Markus, tak for tippet mht popup''en- jeg er selv mac bruger og ikke den store tech, men det må kunne gøres smartere... / Jeppe |
Kære Jeppe Jeg må indrømme at jeg er helt uenig i Lones vurdering. For mig handler det om troværdighed. De ekstra tryk fremhæver budskabet, hvilket fremstår kunstigt ja. Men der må på da på den anden side heller aldrig opstå tvivl om, at det er hvad det er - reklame. Første grundregel indenfor storytelling - der jo både er det redskab i arbejder med i jeres produkt og i jeres egen fortælling - er at kommunikationen skal være sandfærdig. Det vil ikke sige at den altid skal være sand, men at der aldrig må være tvivl om, hvornår der er tale om reklame. Jeg får det jeg forventer når jeg klikker ind på din side og jeg synes den fremstår professionel. Håber du kan bruge dét til noget.... Og held og lykke med projektet! Med venlig hilsen Maria Medard |
Hej Maria, det kan jeg bestemt- og mange tak! venligst, *Jeppe |