Det er vildt spændende - for mig i hvert fald - at jeg nu efter 3 år begynder at tro på, at dette skuffeprojekt langt om længe kan blive lanceret. Ideen er god og veldefineret, men det koster lidt penge - og dem har jeg ikke mange af, endnu... Men jeg fik overtalt en investor. Først var der forslag om diverse besparelser: billigere(/dårligere) versioner, vennetjenester osv. Men til sidst lykkedes det mig at få det gennemført på den professionelle måde. Så er det bare dødfrustrende, når man render ind i en lind strøm af mere eller mindre bevidste benspænd hos banker, advokater, programmører. Først trak invstor sig tilbage på grund af tvivl, det krævede lidt overtalelse at få ham ind igen. Så glemte advokaten at få nogen underskrifter, så vi skulle samles endnu engang. Så missede programmøren at første del af betalinge var på plads og var derfor ikke gået igang, det opdagede vi først da jeg rykkede for noget at kigge på. Og sådan fortsætter det bare! Men vi er igang og den store forløsning venter forude. Tre års hemmelighedskræmmeri, markedsundersøgelser, ide-vending, forberedelser. JEG GLÆDER MIG! |
uha Morten hva' har du da gang i.... hvisk mig det i øret, jeg siger det slet ikke til nogen...
Nej! jeg glæder mig til at du løfter sløret og fortæller hvad du har gang i... lyder spændende - men hvorfor skulle du egentlig have det lettere end os andre med samarbejdspartnere.....
Det skal ikke være nemt men vi holder ud og holder ved, det er derfor det lykkes til sidst.
Held og lykke med dit projekt