Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Mit projekt er sat i gang!

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Fra Vadum
Tilmeldt 7. Nov 05
Indlæg ialt: 862
Skrevet kl. 17:19
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 3,7 stjerner givet af 3 person

Det er vildt spændende - for mig i hvert fald - at jeg nu efter 3 år begynder at tro på, at dette skuffeprojekt langt om længe kan blive lanceret.

Ideen er god og veldefineret, men det koster lidt penge - og dem har jeg ikke mange af, endnu...

Men jeg fik overtalt en investor. Først var der forslag om diverse besparelser: billigere(/dårligere) versioner, vennetjenester osv. Men til sidst lykkedes det mig at få det gennemført på den professionelle måde.

Så er det bare dødfrustrende, når man render ind i en lind strøm af mere eller mindre bevidste benspænd hos banker, advokater, programmører. Først trak invstor sig tilbage på grund af tvivl, det krævede lidt overtalelse at få ham ind igen. Så glemte advokaten at få nogen underskrifter, så vi skulle samles endnu engang.  Så missede programmøren at første del af betalinge var på plads og var derfor ikke gået igang, det opdagede vi først da jeg rykkede for noget at kigge på. Og sådan fortsætter det bare!

Men vi er igang og den store forløsning venter forude. Tre års hemmelighedskræmmeri, markedsundersøgelser, ide-vending, forberedelser.

JEG GLÆDER MIG! Zip it!

Fra Aalborg
Tilmeldt 21. Aug 07
Indlæg ialt: 281
Fra  Eventyr Haver® Skrevet kl. 17:29

uha Morten hva' har du da gang i.... hvisk mig det i øret, jeg siger det slet ikke til nogen...  Whisper

Nej! jeg glæder mig til at du løfter sløret og fortæller hvad du har gang i... lyder spændende - men hvorfor skulle du egentlig have det lettere end os andre med samarbejdspartnere..... Wink

Det skal ikke være nemt men vi holder ud og holder ved, det er derfor det lykkes til sidst.

Held og lykke med dit projekt Yes

Fra København K
Tilmeldt 2. Apr 08
Indlæg ialt: 3639
Fra  jimihove.dk ApS Skrevet kl. 17:32

Det lyder godt Morten, og det lyder som om det er " meant to be " , når det stadig kører efter al den modgang. Pøj pøj :-)

SEO fra 1000,- kr, og Google Ads fra 500,-  per måned. DK's billigste hjemmesider? Se mere på jimihove.dk 15+ års erfaring.

Fra Helsingborg
Tilmeldt 3. Apr 05
Indlæg ialt: 6568
Fra  TextReactor Skrevet kl. 17:34

Ja pas på programmøren... de er sådan nogle distræte mennesker. ;)

Det bliver spændende at se hvad du har fået brygget sammen. Men godt klaret at du fik overtalt investor til at vende tilbage.

Jeg har programmeret i over 27 år. Jeg har kodet i C, C++, Java, Delphi, Perl, JavaScript, C#, F#, VB.NET, ASP, Myresnak :D, Comal80 osv....

Fra Vadum
Tilmeldt 7. Nov 05
Skrevet kl. 17:36

Det er stadig hemmeligt, men jeg er simpelthen nødt til at lukke lidt af dampen ud inden jeg sprænger i luften af spænding!

Jeg var fra starten realistisk nok til at vide at der var laaaaang vej til det færdige produkt, så jeg har forventet at der ville komme "buler på vejen". Det er vist mest fordi, at vi nu begynder at kunne se noget konkret, at vi nærmer os mere og mere - det gør det ikke mere udholdeligt...

Beklager, hvis jeg har giver andre 'spændinger', men jeg MÅTTE bare lufte det lidt.

- og du kan være vis på at siger til, når vi starter! Big Smile

Tilmeldt 30. Oct 08
Indlæg ialt: 1023
Fra  Juul-s media Skrevet kl. 20:03

Hvornår kan vi andre forvente at høre når proppen springer af. Big Smile

Supert du har ”kæmpet” for din idé og fået andre til at tro på projektet, det bliver rigtig spændende at høre mere senere. Yes

Fra Vadum
Tilmeldt 7. Nov 05
Skrevet kl. 21:46

Tak for de rare ord, godt at se forventningens glæde smitte! Smile

Desværre skal jeg nok regne med at måtte til august med lanceringen. Programmøren er forsinket (er de ikke altid det?), og inden længe rammer vi ferieperioden. Det vil være ærgeligt at lave en lancering i større stil mit i en død sæson, godt vejr er ikke gode nyheder for nye portaler (ups, den smuttede...Wink)

Måske "lader vi den sive lidt" henover sommeren for ligesom at få tingene igang - og så skal I nok få lov at være med på "en kigger"!

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)