Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Ny aps ikke under drift

Side 2 ud af 2 (18 indlæg)
Fra København K
Tilmeldt 8. Jan 06
Indlæg ialt: 3643
Fra  Regnskabsskolen ApS Skrevet kl. 18:46
Hvor mange stjerner giver du? :
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 00:33

Jo.....Bautik....jeg er skam uddannet revisor.....! Har oven i købet papir på det!

Jeg er Ikke godkendt.....hvilket jeg i øvrgt heller aldrig har promoveret mig selv med!

Men jeg ER altså uddannet revisor(HA+HD)R, og har 30 års erfaring fra begge sider

af skrivebordet!

Ydermere har jeg læst skatteret, men måtte desværre af familiære årsager springe fra at blive godkendt revisor

3 mdr. før eksamen!

Ærgerligt!!!

Jeg har et udmærket samarbejde med en meget anerkendt statsautoriseret revisor...og er naturligvis underlagt hans Q-systemer og arbejdsgange, og som mener, at jeg er knalddygtig!

Ved godt, hvor du har dine oplysninger fra(manden der giver 1 stjerne),,men du bør

nok være lidt mere objektiv, idet jeg ikke har noget udestående med vedkommende.

MvH

Peter

Fra Odense
Tilmeldt 2. Aug 08
Indlæg ialt: 2966
Skrevet kl. 00:40

Peter - Revisor:

Jo.....Bautik....er skam uddannet revisor.....! Har papir på det!

Ikke godtkendt.....men stadig udannet revisor(HA+HD)R med 30 års erfaring fra begge sider

af skrivebordet. Samt jeg har læst skatteret og måtte springe fra at blive godkendt revisor

3 mdr. før eksamen grundet familiære problemer.

Ærgerligt!

Men hvad gør det, at jeg ikke er godkendt, når jeg har et udmærket samarbejde med en stats-

autoriseret revisor...og er underlagt hans Q-systemer, og som synes, at jeg er knalddygtig!

Ved godt, hvor du har dine oplysninger fra(manden der giver 1 stjerne),,men du bør

nok være lidt mere objektiv, idet jeg ikke har noget udestående med vedkommende.

MvH

Peter

Beklager jeg ikke har min fakta på min side. Som jeg også gav udtryk for i min respons var ikke en sur eller negativ tone og intet Bad about it, Men smileys som et kæks svar. Jeg syntes du slagter Anders Mikkelsen, Nr1   gang på gang på gang  hårdt uden at være lidt Laid back. Det er måske bare mig. Jeg aner ikke hvem der giver dig en stjerne(Kan godt hav eværet mig, husker det ikke) men jeg er sikker på det er velbegrundet.

men nok om det.

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 00:51

Bautik...Jeg vil godt slå fast, at jeg aldeles ikke går efter manden, men udelukkende efter indholdet af

svaret.

Hvis jeg skulle have efterladt det indtryk, at jeg gik efter manden, beklager jeg dette.

Og nej...det er ikke dig med "stjernerne"!

MvH

Peter

Tilmeldt 29. Sep 09
Indlæg ialt: 1199
Skrevet kl. 00:57

Peter - Revisor:

Tja..måske...synes bare, at dit budskab kan misopfattes.

Det burde du vide, som rådgiver.

Men nok om det.

MvH

Peter

Du er virkelig bange for at miste en potential kunde.

Du vildt fremme i skoene for at skaffe kunder, men du bringer dig selv ret så meget negativ energi.

Prøv at tænke over det, til næste gang :)

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 01:00

Next..man....ikke forstået......hvor er jeg fremme i skoene for at skaffe kunder?

Fordi jeg har en lidt anden opfattelse?

MvH

Peter

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 01:25

[

Hej Locha

Nej, det ovenstående er ikke nok. Uanset om du måtte have fravalgt revison, skal din årsrapport opfylde nogle krav.

Regnskabsdelen skal indeholde en status, hvor du oplyser om virksomhedens aktiver og passiver - og der må i det mindste være noget indskudt kapital fra dengang du stiftede selskabet, som skal fremgå. Herudover skal der være en beskrivelse af virksomhedens væsentligste aktiviteter og en ledelsespåtegning. Det hele skal stilles fint op.

Du skal enten bruge noget tid på at researche området eller også nogle penge på at få hjælp fra en revisor. Jeg ville gøre det sidste i dit sted, og så samtidig få vekslet to ord med ham eller hende om, hvordan du næste år måske kan lave det selv, hvis der stadig slet ikke har været aktiviteter i selskabet.

Dbh
Anette Sand
http://anettesand.dk

Enig Anette.....det er lige præcis dette budskab jeg gerne ville have frem!
Men det kan åbenbart giver 3 gange 1 stjerne............!
MvH
Peter

Fra Herning
Tilmeldt 8. Dec 09
Indlæg ialt: 585
Skrevet kl. 11:21

Hej Jacob.

Tak for det.

Jeg forstår ikke at mit budskab skulle kunne misforståes, medmindre man bevidst ønsker det.

De bedste hilsener

Anders Mikkelsen

Nr1

Side 2 ud af 2 (18 indlæg)