Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Ny aps ikke under drift

Side 2 ud af 2 (18 indlæg)
Fra København K
Tilmeldt 8. Jan 06
Indlæg ialt: 3643
Fra  Regnskabsskolen ApS Skrevet kl. 18:46
Hvor mange stjerner giver du? :
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 00:33

Jo.....Bautik....jeg er skam uddannet revisor.....! Har oven i købet papir på det!

Jeg er Ikke godkendt.....hvilket jeg i øvrgt heller aldrig har promoveret mig selv med!

Men jeg ER altså uddannet revisor(HA+HD)R, og har 30 års erfaring fra begge sider

af skrivebordet!

Ydermere har jeg læst skatteret, men måtte desværre af familiære årsager springe fra at blive godkendt revisor

3 mdr. før eksamen!

Ærgerligt!!!

Jeg har et udmærket samarbejde med en meget anerkendt statsautoriseret revisor...og er naturligvis underlagt hans Q-systemer og arbejdsgange, og som mener, at jeg er knalddygtig!

Ved godt, hvor du har dine oplysninger fra(manden der giver 1 stjerne),,men du bør

nok være lidt mere objektiv, idet jeg ikke har noget udestående med vedkommende.

MvH

Peter

Fra Odense
Tilmeldt 2. Aug 08
Indlæg ialt: 2966
Skrevet kl. 00:40

Peter - Revisor:

Jo.....Bautik....er skam uddannet revisor.....! Har papir på det!

Ikke godtkendt.....men stadig udannet revisor(HA+HD)R med 30 års erfaring fra begge sider

af skrivebordet. Samt jeg har læst skatteret og måtte springe fra at blive godkendt revisor

3 mdr. før eksamen grundet familiære problemer.

Ærgerligt!

Men hvad gør det, at jeg ikke er godkendt, når jeg har et udmærket samarbejde med en stats-

autoriseret revisor...og er underlagt hans Q-systemer, og som synes, at jeg er knalddygtig!

Ved godt, hvor du har dine oplysninger fra(manden der giver 1 stjerne),,men du bør

nok være lidt mere objektiv, idet jeg ikke har noget udestående med vedkommende.

MvH

Peter