Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

HTML-design til Wordpress-theme

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 16:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Kære Amino'er

Er der nogen der kan hjælpe mig med at sætte et html-design op i Wordpress som et tema?

Der er tale om dette: 

Venstre menu skal skifte fra side til side, med underpunkter.

På forhånd, mange tak! :-)

Fra Viby J, Århus
Tilmeldt 10. Oct 08
Indlæg ialt: 631
Fra  Søgemedier A/S Skrevet kl. 16:37
Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 17:03

Jeg har desværre ikke noget ret højt budget, da det er en lille nystartet virksomhed der er tale om. Men jeg betaler selvfølgelig gerne et eller andet for besværet.

Tilmeldt 13. Feb 06
Indlæg ialt: 382
Skrevet kl. 17:04

lytter lige med her. har selv en simpel lavet i photoshop template som skal programmeres før eller siden

Fra Helsingborg
Tilmeldt 3. Apr 05
Indlæg ialt: 6568
Fra  TextReactor Skrevet kl. 17:17

Hvad er årsagen til at du har valgt wordpress? Mit spørgsmål har naturligvis en bagtanke idet mit nye CMS bliver færdig i version 1.0 her i denne uge ....

Jeg har programmeret i over 27 år. Jeg har kodet i C, C++, Java, Delphi, Perl, JavaScript, C#, F#, VB.NET, ASP, Myresnak :D, Comal80 osv....

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 17:20

Niels:

Hvad er årsagen til at du har valgt wordpress? Mit spørgsmål har naturligvis en bagtanke idet mit nye CMS bliver færdig i version 1.0 her i denne uge ....

Jeg har valgt Wordpress, fordi det er gennemtestet, funktionelt og brugervenligt.

Fra Helsingborg
Tilmeldt 3. Apr 05
Fra  TextReactor Skrevet kl. 17:21

slettet bruger:

Jeg har valgt Wordpress, fordi det er gennemtestet, funktionelt og brugervenligt.

Fair nok....

Jeg har programmeret i over 27 år. Jeg har kodet i C, C++, Java, Delphi, Perl, JavaScript, C#, F#, VB.NET, ASP, Myresnak :D, Comal80 osv....

Tilmeldt 28. Sep 07
Indlæg ialt: 1312
Skrevet kl. 20:29

Hej Niels

Brygger du på noget kommercielt? Open Source? Gratis?

Hvordan adskiller det sig fra "alle de andre"?

Fra Helsingborg
Tilmeldt 3. Apr 05
Fra  TextReactor Skrevet kl. 20:40

Gadensgaard:

Hej Niels

Brygger du på noget kommercielt? Open Source? Gratis?

Hvordan adskiller det sig fra "alle de andre"?

Nu relaterer det jo ikke til trådstarter og jeg åbner op for godteposen snart, men:

Det bliver et hostet system på kraftige servere med backup af filer og database flere gange i døgnet. Det er muligt at bruge 99% af alle designs blot de er klar i html). Det er med indbygget scripting så man kan lave mange avancerede ting. Med systemet kan man lave en blog, simpel hjemmeside, datingsite, auktionssite eller hvad man har lyst til. 

Man kan bruge næsten alle gængse filendelser (php, aspx, asp, htm, html) og det har indbygget 301 redirect (så man kan nemt komme fra en gammel side over i mit system)

Det bliver udvidet løbende med nye ting. 

Selve systemet er "gratis" da man kun betaler for plads og trafik. Jeg planlægger også en version man kan købe såldes at man kan placere det hvor man vil. Her kan så tegnes opdaterings abonemment.

Det bliver IKKE open source (jeg har brugt 4+ år på at teste en masse ting og komme frem til hvor jeg er nu).

Ellers så send mig en PM så kan jeg forklare mere :)

Fra København
Tilmeldt 22. Jan 09
Indlæg ialt: 1760
Fra  Buehøjgård Møbler Skrevet kl. 14:28

Niels > og hvis du så fokuserer lidt på duplicate content og undgåelse af dette, så har du ihvertfald ét punkt, hvor dit system kan være bedre end Wordpress, som trods diverse plugins m.v. stadig er elendig til at styre dette, især for begyndere :)

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)