Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Nyt dansk affiliate forum up and running - hva syntes Aminoerne?

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 14. Oct 09
Indlæg ialt: 168
Skrevet kl. 11:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Okay

Havde sat mig for at lave et forum for danske affiliates, da jeg simpelthen ikke har kunne finde noget tilsvarende. Eller det vil sige, det har jeg, men det er lissom vældig latente fora hvor der ikke er nogen særlig aktivitet.

Javel, Amino er jo ikke dem jeg vil konkurrere med :-), men min målgruppe er også de der er helt ferske i feltet.

Jeg vil gerne høre hva i syntes om et format som dette hvor jeg bare har lavet et embedded og meget enkelt forum på selve bloggen? Og ville værdsætte utrolig meget om i kunne være behjælpelige med at skabe lidt buzz omkring det (social bogmrk kan gøres nederst på forummet

Nu til sagen. Gå til PENGE PÅ NET FORUM

Takker på forhånd for hjælpen

Blogforfatter af Penge på Net - En guide for begyndere til at tjene penge online

Fra Odense
Tilmeldt 17. Jan 10
Indlæg ialt: 134
Skrevet kl. 12:02

Hej Morten

Jeg synes det er en superide med et sådant forum. Vi mangler et forum hvor vi kan udveksle erfaringer og ideer med hinanden.

Jeg synes dog at din side oser alt for meget af reklamerHuh?

Men ellers super og vil selv bruge det i fremtiden!!

Tilmeldt 14. Oct 09
Indlæg ialt: 168
Skrevet kl. 12:05

Jeg prøver fortsat at skabe balance :-)

Men fint at få høre at det måske er lidt for annoncepræget, men hey? Vi skal jo alle tjene lidt lommepenge Stick out tongue

Glad for at høre at du vil bruge det fremover. Spred gerne ordet rundt

Blogforfatter af Penge på Net - En guide for begyndere til at tjene penge online

Fra Aabenraa
Tilmeldt 3. Feb 10
Indlæg ialt: 63
Skrevet kl. 22:32

Godt koncept, men som John siger så flyder det lidt for meget med reklamer. Men du har ret, man skal tjene lidt til dagen og vejen :).

Held og lykke!

Med venlig hilsen

Mikkel Olsen

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)