Jeg har lige fået 2 tilbud om fragt af en palle (120x100x160, 50kg), fra storbritannien på hhv 200 og 160 euros. Er det ikke dyrt? Mvh |
Hej Steen,
Skriv eller ring, - jeg kan klare en pris bedre end dem du nævner.
Jeg har lige fået 2 tilbud om fragt af en palle (120x100x160, 50kg), fra storbritannien på hhv 200 og 160 euros. Er det ikke dyrt? Mvh |
Hej Steen,
Skriv eller ring, - jeg kan klare en pris bedre end dem du nævner. |
Med venlig hilsen - Karsten Ipsen - CS Logistics | Tel 27834402 | ki@cslogistics.dk |
Hvis du ikke allerede har fundet en løsning, så vil jeg da også gerne give dig et bedre tibud på dette. Skal dog bruge afhentningsadresse og leveringsadresse for at kunne give dig den nøjagtige pris. Du kan skrive til mig på ics@forwarder.dk /Sune
|
Du skal jo i denne forbindelse tage højde for at din palle fylder 1,92 cbm, så selvom det kun er 50 kgs reel vægt, så er den omregnede fragtpligtige vægt væsentligt højere. Hos eksempelvis TNT, svarer denne volumen til 480 kgs. |
Anders A - der professionelt beskæftiger sig med export søfragt...
Ja ok, det er en ½-stor palle. Men tak for Jeres input, jeg er blevet klogere. |
Hej Steen Noget tyder på at du har der er en fejl i din pris for normalt vil du aldrig få den oplyst i Euro når det er fra UK. Vær opmærksom på at jo flere paller du får sendt pr. gang jo billigere bliver det pr. palle, faktisk falder prisen ofte rigtigt meget når du kommer over 2 paller. Min erfaring er at UK er et dyrt land mht godstransport.
Mvh Ravn
|