Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Palle fra UK

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Fra Ølstykke
Tilmeldt 3. Apr 06
Indlæg ialt: 102
Fra  Peak Sport Skrevet kl. 10:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har lige fået 2 tilbud om fragt af en palle (120x100x160, 50kg), fra storbritannien på hhv 200 og 160 euros. Er det ikke dyrt?
Jeg får tit den dobbelte mængde sendt fra hele europa, til den halve pris. Er der noget særligt ved UK, ud over at forsendelsen skal over eller under kanalen? Men det er måske også forklaringen?

Mvh
Steen

Fra Hellerup
Tilmeldt 28. Dec 08
Indlæg ialt: 231
Skrevet kl. 08:59

Hej Steen,

Skriv eller ring, - jeg kan klare en pris bedre end dem du nævner.

Med venlig hilsen - Karsten Ipsen - CS Logistics | Tel 27834402 | ki@cslogistics.dk |

Tilmeldt 9. Oct 08
Indlæg ialt: 99
Skrevet kl. 11:14

Hvis du ikke allerede har fundet en løsning, så vil jeg da også gerne give dig et bedre tibud på dette. Skal dog bruge afhentningsadresse og leveringsadresse for at kunne give dig den nøjagtige pris.

Du kan skrive til mig på ics@forwarder.dk

/Sune

Fra København
Tilmeldt 25. Aug 09
Indlæg ialt: 109
Skrevet kl. 11:34

Du skal jo i denne forbindelse tage højde for at din palle fylder 1,92 cbm, så selvom det kun er 50 kgs reel vægt, så er den omregnede fragtpligtige vægt væsentligt højere. Hos eksempelvis TNT, svarer denne volumen til 480 kgs.

Anders A - der professionelt beskæftiger sig med export søfragt...

Fra Ølstykke
Tilmeldt 3. Apr 06
Indlæg ialt: 102
Fra  Peak Sport Skrevet kl. 11:51

Ja ok, det er en ½-stor palle. Men tak for Jeres input, jeg er blevet klogere.
Mvh
Steen

Tilmeldt 3. Feb 06
Indlæg ialt: 12911
Skrevet kl. 23:12

Spe:
en palle (120x100x160, 50kg), fra storbritannien på hhv 200 og 160 euros. Er det ikke dyrt?

Hej Steen

Noget tyder på at du har der er en fejl i din pris for normalt vil du aldrig få den oplyst i Euro når det er fra UK.  Vær opmærksom på at jo flere paller du får sendt pr. gang jo billigere bliver det  pr. palle, faktisk falder prisen ofte rigtigt meget når du kommer over 2 paller. 

Min erfaring er at UK er et dyrt land mht godstransport.

Mvh

Ravn

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)