Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp mig lidt med SEO, det vil jeg sætte pris på!

Side 1 ud af 2 (15 indlæg)
Fra Varde
Tilmeldt 7. May 09
Indlæg ialt: 762
Skrevet kl. 09:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej aminoer!

Jeg har en side om gratis programmer, og der skal selvfølgelig laves SEO for den!

Der er stadig en masse jeg kn lave internt på mit site, I KNOW! Wink

Men til en afveksling vil jeg nu igang med noget link building via kataloger, når man gør dette skal der skrives en beskrivelse, og mit spørgsmål er så hvordan man burde skrive sådan en til mit site? Udover det må der være nogen derude der har nogle andre tips mht. linkbuilding.

- John Bakken

Jeg skriver om gadgets og gear på ---> vilebo.dk <---

Fra Tranbjerg
Tilmeldt 11. Jan 06
Indlæg ialt: 95
Skrevet kl. 10:00

Den nemmeste måde at linkbuilde et download site er via aktivitet på de forskellige fora hvor programmerne omtales.

Det var måden jeg gjorde det på i opstarten da jeg havde download.dk. En stor del af den trafik der kommer til sådan et site er longtail søgninger. De fylder ekstremt meget på et site af denne type.

Tilmeldt 14. Oct 09
Indlæg ialt: 168
Skrevet kl. 10:01

Du skal ihvertfald tænke afveksling. Det er formålsløst at skrive den samme beskrivelse igen og igen. Skriv 4-5 skabeloner og veksl mellem dem

Linkkataloger er fine nok SEO-wise, men jeg ville hellere anbefale forumposts og kommentarer på blogs. De syntes mere bæredygtige på sigt.

Blogforfatter af Penge på Net - En guide for begyndere til at tjene penge online

Fra Havdrup
Tilmeldt 8. Aug 08
Indlæg ialt: 1305
Fra  Blücher Media Skrevet kl. 10:18

Bare husk at du skal sprede dine kræfter, så du ikke kun har fokus på en type linkbuilding, som senere hen kan få mindre og mindre værdi. Med andre ord benyt ikke al din tid på dårlige linkkataloger, stille og roligt vil effekten heraf fade ud.

Ellers så smut forbi min blog, hvor jeg har givet 25 idéer til af få et link på. Nogle punkterne kan du sikkert bruge

/ Emil

Fra Skørping
Tilmeldt 29. Sep 07
Indlæg ialt: 668
Fra  X-Cite ApS Skrevet kl. 10:51

Emil Blücher:

Ellers så smut forbi min blog, hvor jeg har givet 25 idéer til af få et link på. Nogle punkterne kan du sikkert bruge

Spændende indlæg :-)

Men jeg kan ikke lide mørkegrå tekst på lysegrå baggrund, som du bruger på hele bloggen. Det er alt for hårdt for øjnene at læse.

Fra København S
Tilmeldt 1. Feb 06
Indlæg ialt: 3533
Fra  Kim Tetzlaff ApS Kim Tetzlaff Ejendom Skrevet kl. 10:55

Emil Blücher:

Bare husk at du skal sprede dine kræfter, så du ikke kun har fokus på en type linkbuilding, som senere hen kan få mindre og mindre værdi. Med andre ord benyt ikke al din tid på dårlige linkkataloger, stille og roligt vil effekten heraf fade ud.

Hey Emil.

Du skal lige være opmærksom på at man ikke kan læse hele teksten på din blog i IE 7

MVH Kim

Kim Tetzlaff

🚀 Hastighedsekspert ⚙️WordPress hjemmesider 🎯SEO
Siden 1995 - hjemmeside Udvikling og teknisk optimering af hjemmesider
👉 Mere om mig

Fra Havdrup
Tilmeldt 8. Aug 08
Fra  Blücher Media Skrevet kl. 10:55

Erik Pilgaard Hejlskov:

Emil Blücher:

Spændende indlæg :-)

Men jeg kan ikke lide mørkegrå tekst på lysegrå baggrund, som du bruger på hele bloggen. Det er alt for hårdt for øjnene at læse.

Designet bliver også snart udskiftet, så snup du bare mit RSS-feed - så er der god mulighed for at læse mere når designet kommer op!

Fra Skørping
Tilmeldt 29. Sep 07
Indlæg ialt: 668
Fra  X-Cite ApS Skrevet kl. 11:07

Emil Blücher:

Designet bliver også snart udskiftet, så snup du bare mit RSS-feed - så er der god mulighed for at læse mere når designet kommer op!

Dit næste indlæg kan så være:

Gode råd til at få flere tilmeldte til dit RSS feed.
Pkt.1: Lav et website design der er hårdt for øjnene, og anbefal dit RSS feed istedet.

Hehe, det er bare gas. Keep up the good work :-)

Fra Havdrup
Tilmeldt 8. Aug 08
Fra  Blücher Media Skrevet kl. 11:11

Erik Pilgaard Hejlskov:

Emil Blücher:

Dit næste indlæg kan så være:

Gode råd til at få flere tilmeldte til dit RSS feed.
Pkt.1: Lav et website design der er hårdt for øjnene, og anbefal dit RSS feed istedet.

Hehe, det er bare gas. Keep up the good work :-)

Haha! Den havde jeg ikke tænkt på!

Fra Chiang Mai
Tilmeldt 31. Aug 09
Indlæg ialt: 2237
Fra  Move Marketing Co., Ltd. Skrevet kl. 11:35

Super liste der Emil, den er hermed bookmarked :)

Kristian Ole Rørbye

Side 1 ud af 2 (15 indlæg)