Jeg har en side om gratis programmer, og der skal selvfølgelig laves SEO for den!
Der er stadig en masse jeg kn lave internt på mit site, I KNOW!
Men til en afveksling vil jeg nu igang med noget link building via kataloger, når man gør dette skal der skrives en beskrivelse, og mit spørgsmål er så hvordan man burde skrive sådan en til mit site? Udover det må der være nogen derude der har nogle andre tips mht. linkbuilding.
- John Bakken
Jeg skriver om gadgets og gear på ---> vilebo.dk <---
Den nemmeste måde at linkbuilde et download site er via aktivitet på de forskellige fora hvor programmerne omtales.
Det var måden jeg gjorde det på i opstarten da jeg havde download.dk. En stor del af den trafik der kommer til sådan et site er longtail søgninger. De fylder ekstremt meget på et site af denne type.
Bare husk at du skal sprede dine kræfter, så du ikke kun har fokus på en type linkbuilding, som senere hen kan få mindre og mindre værdi. Med andre ord benyt ikke al din tid på dårlige linkkataloger, stille og roligt vil effekten heraf fade ud.
Ellers så smut forbi min blog, hvor jeg har givet 25 idéer til af få et link på. Nogle punkterne kan du sikkert bruge
Bare husk at du skal sprede dine kræfter, så du ikke kun har fokus på en type linkbuilding, som senere hen kan få mindre og mindre værdi. Med andre ord benyt ikke al din tid på dårlige linkkataloger, stille og roligt vil effekten heraf fade ud.
Ellers så smut forbi min blog, hvor jeg har givet 25 idéer til af få et link på. Nogle punkterne kan du sikkert bruge
Hey Emil.
Du skal lige være opmærksom på at man ikke kan læse hele teksten på din blog i IE 7