|
Hej Aminoer! Jeg er ganske ny på dette forum, men har gennem et par år læst med i forumet.. Jeg har nu jogget godt og grundigt i spinaten, og har brug for et par råd fra jer, skarpe hoveder.! Jeg har fornyeligt lejet en lejlighed i det indre København, lejligheden blev lejet på en erhvervs lejekontrakt, jeg var godt klar over at der er nogle faldgruber ved denne type kontrakt, samt at jeg er dårliger stillet overfor klager over pris mm. Jeg accepterede dog tilbudet, da jeg syntes prisen og betingelserne var fair.. Da jeg læste kontrakten igennem, hæftede jeg mig ved at lejemålet som udgangspunkt ikke må bruges til beboelse, dog kun overnatninger, udlejer sagde dog at han aldrig har oplevet problemer med dette, altså at få flyttet sin folkeregister adr. til lejemålet jeg har lejet.. Efter at have udfyldt papirene, for flytning på internettet, troede jeg at det ville gå sin stille gang, men blev imorges vækket af en ældre dame fra kommunen, der ringede for at oplyse mig om at det ikke er muligt at flytte folkeregisteradressen, grundet at det er erhvervs lejlighed.. Lejemålet har tidligere været beboet af et andet familiemedlem, der ikke havde problemer med at flytte sin folkeregister adresse til lejemålet.. Nu kommer spørgsmålet, så! Er der noget jeg kan stille op overfor kommunen, eller er jeg nødt til at finde en anden adresse hvor jeg kan stå registreret i folkeregisteret ? Hvilke muligheder har man for proforma adresser ?
Jeg har ikke brug for moralske belæringer, eller bemærkninger som læs kontrakten ordentligt, blot svar på om der er noget jeg kan gøre for at få min folkeregister adr. til lejemålet..
På forhånd Tak! (og tak for et godt forum)
|
Erhvervs lejekontrakt?
Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
- 1
Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
Bliv gratis medlem