Hej Aminoer Jeg står her i september som en af de første i køen til den nye iPhone hos 3. Desværre er jeg bundet på mit nuværende abonnement indtil sidst i november, så jeg kan ikke få telefonen før, medmindre jeg skal have to sideløbende abonnementer. Jeg har tidligere herinde set folk udlove billige telefoner da deres bindingsperiode er udløbet, og de pt ikke har brug for en ny telefon, men stadig sagtens kan bruge abonnementet. Bruger du i forvejen 3, og ikke har brug for en ny telefon, så kunne du være til stor hjælp hvis du vil binde dig for yderligere 6/12/18 måneder afhængig af hvilken kontrakt du vælger. Altså: Du binder dig og betaler for abonnementet, jeg betaler for telefon, og eventuel oprettelse eller hvilke omkostninger der ellers ville være i den forbindelse. Jeg håber der sidder nogen derude der vil hjælpe en med-amino med gadget feber :). Med venlig hilsen |
Hej Kasper,
Er der ikke større fordel for dig i at købe en iPhone 4 uden binding i England, USA eller Frankrig? Så kan du fortsætte med dit nuværende abonnement, og endda få telefonen før (den 24. juni hvis du er heldig).