Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Bind dig til 3 for mig

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 28. Sep 07
Indlæg ialt: 1312
Skrevet kl. 16:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer

Jeg står her i september som en af de første i køen til den nye iPhone hos 3. Desværre er jeg bundet på mit nuværende abonnement indtil sidst i november, så jeg kan ikke få telefonen før, medmindre jeg skal have to sideløbende abonnementer.

Jeg har tidligere herinde set folk udlove billige telefoner da deres bindingsperiode er udløbet, og de pt ikke har brug for en ny telefon, men stadig sagtens kan bruge abonnementet.

Bruger du i forvejen 3, og ikke har brug for en ny telefon, så kunne du være til stor hjælp hvis du vil binde dig for yderligere 6/12/18 måneder afhængig af hvilken kontrakt du vælger.

Altså: Du binder dig og betaler for abonnementet, jeg betaler for telefon, og eventuel oprettelse eller hvilke omkostninger der ellers ville være i den forbindelse.

Jeg håber der sidder nogen derude der vil hjælpe en med-amino med gadget feber :).

Med venlig hilsen
Kasper Gadensgaard

Fra København Ø
Tilmeldt 30. Aug 08
Indlæg ialt: 1601
Skrevet kl. 16:37

Hej Kasper,

Er der ikke større fordel for dig i at købe en iPhone 4 uden binding i England, USA eller Frankrig? Så kan du fortsætte med dit nuværende abonnement, og endda få telefonen før (den 24. juni hvis du er heldig).

Tilmeldt 28. May 10
Indlæg ialt: 1460
Fra  N/A Skrevet kl. 16:39

BZR:
England, USA eller Frankrig?

så er der jo garanti m.m

hvis den går i stykker, skal den sendes til landet, hvilket vil være meget dyrt, det forhindre mig i at købe en helt anden mobil fra andre lande :) 

.

Fra København
Tilmeldt 22. Jan 09
Indlæg ialt: 1760
Fra  Buehøjgård Møbler Skrevet kl. 16:44

men garanti m.m. er jo også ganske besværligt, hvis det hele tiden skal gå igennem en 3. part ? Jeg ser ikke andet en bøvl bøvl og bøvl i en sådan løsning, og hvad er den reelle besparelse overhovedet?

Tilmeldt 28. Sep 07
Indlæg ialt: 1312
Skrevet kl. 17:00

Tak for svarene alle. Besparelsen er ikke stor - faktisk ikke eksisterende i forhold til hvis jeg selv skulle binde mig. Fordelen er at jeg får telefonen i september i stedet for november.

Garantien bliver ikke bøvlet (og hvis den gør er det også kun mit eget problem eftersom det er mig der har telefonen), da jeg køber telefonen i min lokale 3 butik.

En løsning kunne også være at købe den uden binding ja, men det bliver det bare en rigtig dyr telefon af. Jeg udnytter fuldt ud mit abonnement, så der er sparet en del ved at købe telefonen med abonnement.

Fra Kgs Lyngby
Tilmeldt 7. Apr 09
Indlæg ialt: 2798
Fra  Infospray Media Skrevet kl. 20:06

BZR:

Hej Kasper,

Er der ikke større fordel for dig i at købe en iPhone 4 uden binding i England, USA eller Frankrig? Så kan du fortsætte med dit nuværende abonnement, og endda få telefonen før (den 24. juni hvis du er heldig).

Har lige prøvet, men umiddelbart kan man ikke få lov til at ændre landet, så det lader ikke til at de vil sende til DK. Ved du om der er en vej uden om dette?

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)