Hej, Hvis nogen af jer amino bruger har et galleri så send en pm til mig ;) |
Fordi jeg har nogen tegninger som en galleri ejer måske kan være interesseret i
Hej, Hvis nogen af jer amino bruger har et galleri så send en pm til mig ;) |
jeg mangler en investor eller 2 til at starte mit projekt
Fordi jeg har nogen tegninger som en galleri ejer måske kan være interesseret i |
|
op |
sorry |
Er der ingen som har et galleri ? |
Jeg kender en, der kender en, der ejer et galleri.... Så jeg kan ikke just påstå jeg er nogen ekspert eller ligefrem sidder med magten til at book'e kunstnere... Meeeen, jeg ved dog så meget at "jeg har nogle tegninger" aldrig nogensinde har givet plads på et galleri - jo for etablerede kunstnere... Men med alt respekt for dig, så er du vel næppe at betegne som sådan en? Så jeg kan kun anbefale dig at pakke din lille kunstnertaske med en masse af dine (utvivlsomt) fantastiske tegninger, og så begynde at besøge gallerierne face to face... Er dine tegninger fantastiske skal der nok være et galleri, der "bider" på. Men sålænge du ikke fremviser giraffen skal du altså ikke regne med gallerierne er ved at falde over hinanden for at få lov til at vise din kunst ;) Skulle det ikke lykkedes dig at få dine tegninger på et galleri, så meld dig ind i en kunstnerforening og udstil dine billeder på de åbne udstillinger....de censurerede udstillinger skal du naturligvis også forsøge at blive udstillet på....
Men du skal være klar over at det altså er ekstremt svært, at "blive noget ved musikken" med tegninger... Markedet er ikke særligt stort for tegninger - hvorfor det vil være svært at få et galleri til at tage dem ind, selv hvis de er skidegode.... Hvis du ikke har "et navn" er du uinteressant for langt de fleste gallerier.
Det eneste du bare ikke må er at give op ;) |
Arbejder på at udvikle Danmarks bedste Klima-Portal, som naturligvis kører DoFollow ;)
Vil du være med?
Tak for dit indlæg ;) Det er ikke mig som kan tegne, men min lillesøster på 13 år, som tegninger nogle fantastiske disney figurer. |
Tak for dit indlæg ;) Det er ikke mig som kan tegne, men min lillesøster på 13 år, som tegninger nogle fantastiske disney figurer. |