Hvorfor skulle jeg dog følge dig? Spiser du hotdogs imens, løber nøgen eller noget helt andet? Michael |
Hvorfor skulle du ikke ?
Hvorfor skulle jeg dog følge dig? Spiser du hotdogs imens, løber nøgen eller noget helt andet? Michael |
Jeg tror ikke du skal regne med at få nogen til at følge din såkaldte logbog, så længe den er fuld af stavefejl og upræcise løbelængder. Du skriver at du har løbet 7-8 km... Du skal da være meget mere præcis hvis du vil træne optimalt. Det virker for meget meget useriøst !! Dine indlæg er korte og intetsigende. Hvorfor skulle jeg følge dit liv når jeg ikke engang gider at følge mine venners opdateringer på Facebook? Jeg forstår ikke dit koncept og synes det tangerer til det latterlige. Derudover gør du bare folk irriterede og sure på dig hvis du bliver ved med at skrive irriterende indlæg her på Amino, så find da noget mere relevant at tage dig til. Løb en tur i stedet for at skrive på Amino... Mvh Mathias |
Siden du prøver at sælge dit blog om løb, så er det dig der skal overbevise kunden omkring det ren faktisk er det værd at bruge tid på din blog. Du vil få 0 faste læsere med den attitude. |
Deltag i iværksætter events! Tilmeld dig på https://www.smila.dk og få invitationer.
Overvejede faktisk at tage kontakt til dig med et par spørgsmål. Men det har droppet, efter du bliver ved med at skrive de samme ting... Skal jeg indgå samarbejde med nogen, må der gerne være en snert af seriøsitet. Held og lykke... |
Takker. Bare surt for dig, når jeg vinder eremitageløbet i 2011 ;) |