Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Giv noget ros!

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 15. Nov 05
Indlæg ialt: 1420
Fra  Danske Trailløbere Skrevet kl. 14:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle,

Jeg faldt i dag over en artikel i den lokale avis hos mine forældre. Det er Herlev Bladet, som bringer en interviewrække med invandrere i Danmark. Det er suverænt fedt i en kommune som er fyldt med unge og gamle, danske kontanthjælpsmodtagere som beskylder invandrere for en masse problemer og forsøger at løse det ved at stemme DF.

Derfor sendte jeg journalisten en mail med en omgang ros - Det håber jeg hun bliver glad for.

Derfor vil jeg gerne lave et lille forsøg her på Amino, der handler om at give andre ros. Småt som stort det - Det hele tæller.

Tanken er at du fortæller her i tråden om den situation hvor du har rost en anden. Det kunne være sjovt, hvis vi fik 10-20, eller 50 til at rose en anden, så DELTAG!

Ros din grafiker for flot design, din nabo for at gå topløs eller noget helt andet og lad os sprede den gode stemning.

God sommer:-)

Tilmeldt 1. Sep 08
Indlæg ialt: 1468
Skrevet kl. 14:51

Jeg vil da starte med at rose dig Nikolaj for at have gjort min dag lidt bedre ved dette indlæg Yes

Tilmeldt 15. Nov 05
Indlæg ialt: 1420
Fra  Danske Trailløbere Skrevet kl. 16:41

Tak Simon:-)

Men, der må også være andre som har givet eller fået ros i dag. Lad os nu høre nogle sjove, rare historier!

Fra KBH
Tilmeldt 7. Jun 10
Indlæg ialt: 106
Skrevet kl. 16:58

Uden ros ingen dadler..... Var det ikke sådan at et ordsprog lød?

Du får sku lige en hel kasse dadler af mig :-)

Nyd den gode sommer dag.

Hygge

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)