Vi kan nu hos Fiber2you tilbyde fibernet løsning til alle typer af erhverv som måtte have brug for en super bredbåndsforbindelse!
Vi kan også kombinere med ting som adgangskontrol, video-overvågning, housing, direct-line (ml. 2 filialer fx) og meget andet.
Kontakt os for et uforpligtende tilbud, allerede idag! Send en mail til erhverv@fiber2you.com (skriv i mailen at du har set det på Amino, så får du rabat!)
hvorfor fremgår der egentlig aldrig nogen vejledende priser eller blot indikation / fra-priser når det handler om fiberbredbånd?
Det afskrækker helt sikkert mange at de selv skal bede om et tilbud, uden at vide om det er noget der koster 2000 kr. eller 100.000 kr., både hvad angår etablingspris og månedspris.
Det afhænger bl.a. meget af, hvor langt der er til nærmeste transmissionsnet fra det sted opkoblingen skal være. - Derfor kan jeg ikke komme med en konkret pris... Men jeg kan sige, at vi slet ikke er oppe i 100.000,- kr. klassen.
Iøvrigt afhænger prisen også af, om kunden skal have telefoni, video-overvågning, adgangskontrol, housing, fiber-access og meget andet.
Vi plejer i øvrigt at lave 2 pris forslag. - et med et lavt opkoblingsgebyr, og lidt højere månedlig pris - et med et højere opkoblingsgebyr, og lidt lavere månedlig pris.
Oprettelse: 7.000, månedlig pris: 3.800,- v. en 36 mdrs aftale. Det er for 100/100Mbps fiberbredbånd.
Hvor langt skulle der så graves, er det fri trafik (flatrate) og er der offentlige IP-adresser incl. ? Hvilket CPE udstyr bliver leveret ? Hvem er backbone provider på Internet delen ?
Jeg er ikke helt klar over, hvor langt vi skulle grave i det tilfælde. Men i langt de fleste tilfælde, skal der ikke graves ret meget, da der oftest ligger transmissionsnet stortset alle steder.
Ja, det er flatrate. Du bruger bare løs.
Ja, der følger 4 offentlige IP-adresser med. Er der brug for flere, klarer vi også den, for et engangsbeløb - og vi fakturerer ikke efterfølgende ekstra per måned, for at du har disse IP-adresser.
Der bliver opsat en HP2610-24 switch som CPE udstyr, hvor virksomheden så kan tilslutte sit udstyr.
Backbone provider er det firma, som har fibernet tættest på virksomheden, og i tilfælde af, at der er flere som er lige tæt på, tager vi den billigste, medmindre kunden har andre ønsker.
Spørg endelig, hvis disse spørgsmål, skulle udlede til flere :-)