Hej Tim,
Vi forsøgte at sælge nogenlunde den samme ide til en række kæder for 2 år siden, og var også til en del møder, interessen var ok, men det var for svært at finde en pris vi begge kunne leve med. Vores koncept var også en del dyere og mere sofistikeret end dit, men det var prisen vi gik ned på.
Et rigtig stort problem er det med at mange ikke ønsker deres hjem affotograferet fordi det tilkalder tyve, og vi kunne ikke få det til at hænge sammen økonomisk når der skulle fjernes møbler og billeder i posten, men det kan være du kan. To mand med transport, biler og udstyr koster også penge, og det kan sagtens tage to timer at optage hvis der lige skal laves lidt lys og evt rykkes lidt på møbler så der er plads. (En vært koster bare endnu mere)
Så kastede vi os over sommerhuse/ferie udlejning, og her er der helt klart et marked, men igen er det prisen, når man pludselig skal lægge transport tid og penge til så bliver det nogle andre priser. Du kan jo næppe lave en film om mit indiske sommerhus for de ca 3500 du nævner? (hvis du kan siger du bare til, men billetten alene koster det dobbelte og der skal vel en lysmand med?)
Som sagt kunne det ikke lade sig gøre for os den gang, men det kan jo være tiderne har ændret sig, mit bedste bud ville være at kontakte de store sommerhus kæder, når man vælger sommerhus kunne en film være en god mulighed for at skille sig ud blandt de mange andre på nettet, og hvis du nu kunne lave en aftale så du vidste du skulle lave mindst 30 eller sådan noget kunne der også være lidt stordriftsfordele som jeg mener er nødvendigt for at få det til at løbe rundt.