Hej Amino'er. Jeg har i længer tid gået og leget med tanken om at lave "salgs videoer/bolig videoer" til ejendomsmægler. Jeg kun kunne finde en ejendomsmægler (base1.dk) der har disse bolig videoer, men selv at jeg kan producer videoer beder, men er der et market for det og kunne det blive til en succes? Derudover har jeg svært ved at sætte en pris på sådan en produktion. Eks. 0 - 60 km2 = 1500. 60-160 km2 = 2500. 160 - 260+ = 3500. Har lave en demo video som jeg kan vis til de lokal og støre ejendomsmægler, så det hele er klar til at møde. Ville gerne høre hvad i synes og tag gerne imod ideer. Hilsen Timm Jakobsen Plus+ Production
|
Jeg synes det lyder som en fin idé.
Jeg tror du skal gå efter de lidt mere eksklusive adresser. Det er mit umiddelbare indtryk af de boligvideoer jeg har set, at det er ejendomsmægleren, der har fået stukket et lille handycam og en billig tripod i hånden, og så er det pludselig "dyrt" med en post på 2500,- i forhold til.
Hvis du kan levere den rigtig fede kvalitet, er der måske til gengæld de rigtige kunder, som vil betale væsentligt mere, og det er nu engang sjovere at arbejde med noget, hvor man kan få lov til at gøre det ordentligt.
... Så en anden tanke.. Boligvideo behøver ikke altid at være flot. Det er ligeså meget et praktisk element. Da jeg skulle vise min lejlighed frem for familien forleden, havde jeg taget mit kamera med, og tænkt at skyde nogle gode billeder, men det var svært at få "idéen" med indretningen med på stills. Jeg skiftede derfor over på video, og skød en gennemgang af lejligheden på ca. 2,5 minut, som var meget detaljeret, men alligevel meget lettere at forstå end de 20-25 stills som viste nøjagtigt det samme. Min pointe er at boligvideo ikke altid behøver at være super flot..
Håber det gav lidt inspiration. :o)