Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvad synes i om min video ide??

Side 1 ud af 3 (28 indlæg)
Fra Kgs. Lyngby
Tilmeldt 12. Apr 10
Indlæg ialt: 72
Fra  Creatonaut Skrevet kl. 11:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino'er.

Jeg har i længer tid gået og leget med tanken om at lave "salgs videoer/bolig videoer" til ejendomsmægler.

Jeg kun kunne finde en ejendomsmægler (base1.dk) der har disse bolig videoer, men selv at jeg kan producer videoer beder, men er der et market for det og kunne det blive til en succes?

Derudover har jeg svært ved at sætte en pris på sådan en produktion. Eks. 0 - 60 km2 = 1500. 60-160 km2 = 2500. 160 - 260+ = 3500.

Har lave en demo video som jeg kan vis til de lokal og støre ejendomsmægler, så det hele er klar til at møde.

Ville gerne høre hvad i synes og tag gerne imod ideer.

Hilsen

Timm Jakobsen

Plus+ Production

Fra København
Tilmeldt 11. Jun 08
Indlæg ialt: 661
Fra  Signifly ApS Skrevet kl. 12:43

Jeg synes det lyder som en fin idé.

Jeg tror du skal gå efter de lidt mere eksklusive adresser. Det er mit umiddelbare indtryk af de boligvideoer jeg har set, at det er ejendomsmægleren, der har fået stukket et lille handycam og en billig tripod i hånden, og så er det pludselig "dyrt" med en post på 2500,- i forhold til.

Hvis du kan levere den rigtig fede kvalitet, er der måske til gengæld de rigtige kunder, som vil betale væsentligt mere, og det er nu engang sjovere at arbejde med noget, hvor man kan få lov til at gøre det ordentligt.

... Så en anden tanke.. Boligvideo behøver ikke altid at være flot. Det er ligeså meget et praktisk element. Da jeg skulle vise min lejlighed frem for familien forleden, havde jeg taget mit kamera med, og tænkt at skyde nogle gode billeder, men det var svært at få "idéen" med indretningen med på stills. Jeg skiftede derfor over på video, og skød en gennemgang af lejligheden på ca. 2,5 minut, som var meget detaljeret, men alligevel meget lettere at forstå end de 20-25 stills som viste nøjagtigt det samme. Min pointe er at boligvideo ikke altid behøver at være super flot..

Håber det gav lidt inspiration. :o)

Boldrer mig med de kreative wunderkids i Signifly - et Digitalt Bureau i København. Altid en god Amino-pris.

Fra Fur
Tilmeldt 27. Dec 07
Indlæg ialt: 549
Fra  LidtBedre Skrevet kl. 13:42

HejTim

Lyder som en udmærket ide. Jeg kunne mjåske foreslå noget mere i samme boldgade: I dag er der mange der har en fysisk butik (mig, for eksempel:-) hvor det kunne være rart med en præsentationsvideo som man kan lægge ud på nettet. Der må være andre med samme behov.

Med venlig hilsen
Viggo Poulsen

Fra Kgs. Lyngby
Tilmeldt 12. Apr 10
Fra  Creatonaut Skrevet kl. 15:44

Du altid velkommen til at kontrakte mig for at få et tilbud :-)

Fra Kgs. Lyngby
Tilmeldt 12. Apr 10
Fra  Creatonaut Skrevet kl. 15:45

Du altid velkomme til at kontrakt mig for at få et godt tilbud :-)

Fra Kgs. Lyngby
Tilmeldt 12. Apr 10
Fra  Creatonaut Skrevet kl. 15:51

Det gik hvist lidt hurtig med de to indlæg... Tak de gode forslag, bliv endlige ved med det :-)

Fra Frederiksberg C
Tilmeldt 21. Sep 09
Indlæg ialt: 25
Skrevet kl. 11:35

Hej Tim

Jeg har indgående kendskab til hvad og hvordan ejendomsmæglerne handler i dag, efter 4 år erfaring. Send mig en PM så kan vi se om jeg ikke kan hjælpe dig på vej.

Kan ikke se den film du omtaler, send evt. også link til den.

Bedste hilsner -Christoffer

www.importbilen.com den nemme vej, til din næste drømmebil. 

Fra Kgs. Lyngby
Tilmeldt 12. Apr 10
Fra  Creatonaut Skrevet kl. 21:24

Se min demo video af en boligvideo i HD. I den video jeg selv har lavet, er der igen lyd… Da jeg gerne vil har den så neutral som muligt. Men der kan selvfølge kommen en speake ind over der fortæller om boligen, musik eller at ejendomsmægleren er med i selve videoen, smat han/hun viser rundt.

Se her: http://www.castingportal.dk/

Fra København
Tilmeldt 11. Jun 08
Indlæg ialt: 661
Fra  Signifly ApS Skrevet kl. 14:54

Prøv evt. med en 0.7x vidvinkel, og overvej at købe et ordentligt stativhoved, og lær at bruge det. Tror det kunne gøre underværker for din video.

Og så pas på med et klippe mellem alt for ens indstillinger. Kan virker meget "forkert", når det ikke bevidst er brugt som effekt.

/Michael

Boldrer mig med de kreative wunderkids i Signifly - et Digitalt Bureau i København. Altid en god Amino-pris.

Fra Kgs. Lyngby
Tilmeldt 12. Apr 10
Fra  Creatonaut Skrevet kl. 11:32

Tak for de god råd, ved ikke helt hvad 0.7x vidvinkel koster og om det kan få til canon xh a1 videokamera

Side 1 ud af 3 (28 indlæg)