Hej Aminoer!
Jeg går på 2. semester af Markedsføringsøkonom uddannelsen og skal op til eksamen i næste uge hvor jeg skal forsvare et projekt vi har skrevet i en gruppe. Projektet omhandler virksomheden UNISET og vi har dertil fået stillet nogle spørgsmål. Min idé er så at arbejde videre med opgaven og præsentere det stykke arbejde til eksamen. I selve opgaven har vi omtalt et nyt produkt i innovationsdelen. Dette produkt omhandler Magikstickers ( se side 3+4 i kataloget (PDF fil) http://uniset.com/Files/Billeder/Katalog/UNISET_Katalog_2010_LOWRES.pdf ) I kender vel alle Magicstickers? Når det så er sagt, så er problemet for mig at finde ud af hvad det vil koste at producere? Man kan måske sammenligne det lidt med fødselsdagskort med sang i osv., men hvor kan jeg finde priser på sådan noget? Det hele skal bruges til at beregne hvad investeringen ville koste og alt dette skal så fremlægges til eksamen.
Jeg håber i forstår det hele og at der er nogle der kan hjælpe mig. Hvis der er noget der er uklart er i mere end velkomne til at spørge ind til det. Fortsat god dag (Hvis den har været god indtil videre) |
Jeg prøver lige igen, meget forenklet. Er der nogle der har en idé om hvad det koster at producere fødselsdagskort med lys og lyd i?