Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Buntmager/skindsyerske/skrædder/designer med speciale i skind/læder søges til produktion af armbånd!

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Fra Frederiksberg
Tilmeldt 16. Jun 10
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 09:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har designet en masse armbånd i skind og læder (på hobbyplan), og vil gerne finde ud af om der er et marked for mine ting. Der er tale om prototyper, så jeg har brug for hjælp til at give dem en ordentlig finish.

Jeg søger derfor en person, der har kompetencer til at sy i skind og læder, som kan hjælpe i processen. Jeg har behov for sparring omkring mine designs, så de kan få en professionel finish, og se eksklusive ud.

Min tanke er at få produceret ca. 100 stk. af hvert design her i DK, og så få testet produkterne af i nogle butikker. Jeg tænker det er den hurtigste/mindst risikable måde at gøre det på - frem for at starte med produktion i udlandet med det samme???

Såfremt der er salg i armbåndene er næste skridt at få dem produceret i udlandet, så produktionsomkostningerne holdes nede. Så hvis I har nogle gode forslag til produktionslande og kontaktpersoner hører jeg gerne fra jer.

I det hele taget har jeg brug for hjælp og gode forslag til, hvordan jeg skal komme i gang....Så hvis der er nogen der vil dele ud af deres erfaringer....

Fra Dongguan China
Tilmeldt 12. Jun 10
Indlæg ialt: 28
Skrevet kl. 12:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Hey Jennie, tell me more about you want, i will see i can help you or not, my email: fionalon2007@hotmail.com thank you,

Best wish

Fiona lon

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)