Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Din første medarbejder

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
  • 1
Fra Chlorakas
Tilmeldt 9. Jan 06
Indlæg ialt: 2169
Skrevet kl. 13:52
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej alle

Jeg har lidt overskudskapacitet i form af tid, som jeg har tænkt over hvor jeg skulle lægge.

Derfor skriver jeg hér for at tilbyde mig som en hjælpende hånd for dig som iværksætter.

Det handler om 5-10 timer om ugen udenfor almindelig kontortid. Jeg har travlt mens kontorerne er åbne, men vil gerne have lidt mere at lave bagefter.

Hvad kan jeg hjælpe med?
-At svare dine kundemails
-At vedligeholde dit kundesystem/CRM system
-At skrive tekster, fx produktbeskrivelser
-Lede og opfølge projekter
-Og et hav af andre ting!

Hvilke vilkår?
-Jeg er ikke ansat, men er konsulent, som fakturerer dig pr. time
-Du betaler blot for de aftalte og udførte timer – ikke for ferie, pension, computer, telefon osv.
-Vi aftaler en favorabel pris, så du har lave udgifter på linie med en almindelig ansættelse men med nævnte fordele.
-Faktureringen sker uden moms, da jeg bor i Grækenland

Hvilken baggrund har jeg?
-Jeg har bred erfaring inden for kundeservice og salg som medarbejder, leder og afdelingschef. Både i produktionen og i planlægningsafdelingen.
-Flyttede til Grækenland i maj for at gifte mig med min græske kone og driver herfra mødebookingsvirksomheden DanAgora.
-Du kan læse mere på mit CV

Hvorfor dette opslag?
-Der er masser af jobs derude, men jeg synes det ville være spændende at hjælpe en iværksætter eller to, som er i fasen, hvor man har brug for hjælp, men det måske er for tidligt at decideret ansætte folk.

Hvordan taler vi videre?
Hvis du er interesseret i at diskutere mulighederne, så send en mail til saugstrup@gmail.com

Hilsen Anders

Nordic Key Account Manager hos Partner-Ads.com
Medstifter af Marketers.dk, det danske Affiliate Marketing Forum.  Og ejer af Saugstrup.org, redaktionel linkbuilding. 

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)