Prøv i øvrigt også at se videogennemgangen af produktet - bemærk de små kommentarer, der er sat ind. Det her er altså en virksomhed, hvor man har hjertet og lysten med....og dét er noget jeg kan garantere dig betyder noget hos kunderne ;)
Det er bare en embedded video fra viddler.com, hvor kommentarfunktionen hører hjemme, det har andre videosharing sites osse lavet
Det er bare en embedded video fra viddler.com, hvor kommentarfunktionen hører hjemme, det har andre videosharing sites osse lavet
Ja det er ikke fordi de har opfundet det varme barbervand, ved at have kommentarer på deres indhold... Men kommentarene afspejler bare at det er en virksomhed nogle engagerede personer følger.... Om kommentarene så kommer fra trediepart eller de alle bare er fra hans kollegaer er for så vidt underordnet... Folkene hos Clearleft brænder tydeligvis for det de render rundt og laver...hvilket app-sitet er gennemsyret af.... Det synes jeg er pissefedt og det synes jeg godt man kan savne noget mere af :)
Arbejder på at udvikle Danmarks bedste Klima-Portal, som naturligvis kører DoFollow ;)
Som Claus ganske rigtigt skriver har de lavet en parallakse-efekt på sitet.... Dvs. en slags fake-3D effekt, der opnås ved at have flere lag, der bevæger sig i forskellig hastighed - dem af jer der er gamle nok til at have spillet på de gamle 8-bit konsoller vil være bekendte med teknikken.´Men det er sådan set underordnet.... Det er en simpel effekt og på sitet er den lavet ved at bruge ganske almindelig CSS - dog på en smart måde.
Hvis man vil se effekten skal man ændre bredden af browseren - mens man gør det skal man holde øje med lianerne i toppen af skærmen.
Enkelt....uiøjenfaldende og sandsynligvis uden nogen som helst direkte effekt på deres salg... Men det viser udvikleren har gjort den der lille ekstra indsats - det er sgu da fedt! :)
Arbejder på at udvikle Danmarks bedste Klima-Portal, som naturligvis kører DoFollow ;)