Hej Aminoer
Jeg fik lige lyst til at lave et lille opråb for at gå lige det ekstra lille skridt, der er forskellen mellem "godt nok" og ekstraordinært. For jeg synes desværre der er en tendens (i alle brancher) til at stoppe op ved "godt nok" - ofte stopper man endda et halvt skridt før det. I den forbindelse kom jeg til at tænke på et website, hvor udvikleren ikke bare er stoppet ved "godt nok". Sitet er: http://silverbackapp.com/
Umiddelbart er der ikke noget ekstraordinært ved sitet. Det er ganske vist flot og funktionelt...... men bortset fra det er det altså ikke nogen revolution. Men udvikleren har alligevel smidt et ret fedt kirsebær på toppen af kransekagen...man skal virkeligt lede længe efter det, og de fleste af jer vil sandsynligvis slet ikke finde det. Men det er det, der er det fede ved det. Udvikleren har lavet noget der er "godt nok"...ja grundlæggende er det nok lidt mere end bare godt nok, men lad os bare kalde selve sitet godt nok. Derefter har han så taget det lille ekstra skridt, og smidt noget hjerte ind i projektet. Prøv at se om I kan finde ud af hvad det er for en cool lille feature sitet gemmer på...og mens I leder kan I jo tænke lidt over om I kun gør tingene "godt nok" eller om I stadigvæk har hjerte og engagement med jer.
Dem af jer der arbejder med webudvikling har muligvis kendskab til både sitet og det lille "easter egg" det gemmer på.... Men hold det lige for jer selv indtil nogle af de andre har fået lov til at kigge på sitet - den halve glæde ved det er at det ikke er indlysende ;) |
Jeg har naturligvis tænkt mig at vente lidt med at løfte sløret for hvad "hemmeligheden" er.... Men hvis man er ved at gå helt op i limningen over man ikke kan lure hvad det er...så smid mig lige en PM, så skal jeg nok fortælle jer det....