Hej Aminoer, Vi står og skal have vores shop opdateret til den nye version af magento. Er der nogen der kan give mig et godt tilbud på det? |
Hjælp til opdatering af magento

|
Det er svært at sige. Vi har ført været ude for at templaten skal rettes til lidt. Men det kommer meget an på hvor meget I har lavet om (har I kodet egne funktioner eller på anden måde rettet i selve koden)? |

Hej Rasmus, Vi bruger et custom template, men vi har som sådan rettet i koden, andet end at vi har sat en facebook boks ind.
|

Jeg bumper lige igen :) |

Det kan da ikke passe at der ikke er nogle magento genier :) |
Hej Mark Jensen Hvor er din shop hosted? Hosting firmaet plejer at kunne give dig et godt tilbud på det. Prøv at kontakte dem. |
Shipmondo.com | En komplet fragtløsning til din virksomhed.

Hej Nicklas, Det har jeg prøvet. Men det bliver for dyrt :) så derfor vil jeg gerne finde en anden som har mulighed for at lave det til en fornuftig pris. |
Det er nemlig en større opgradering fra 1.3.x.x til 1.4.x.x. Så uanset hvem du bruger, så vil jeg anbefale, at du overlader opgaven til en som virkelig har styr på det og har prøvet det før, og som kan tage ansvar for opgaven. |
Shipmondo.com | En komplet fragtløsning til din virksomhed.

Hej Nicklas, Jamen den skal ikke opgraderes fra 1.3.x.x men fra version 1.4.0.1 til version 1.4.1.0 så derfor er det ikke en ret stor opgradering der skal laves. Vi har brug for opgraderingen, da der er alt for mange bugs i 1.4.0.1 som skulle være rettet i 1.4.1.0
|