Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Webhotel med flere hjemmesider på én server?

Side 1 ud af 2 (15 indlæg)
Fra Bagsværd
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 358
Skrevet kl. 20:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja, som overskriften siger, så skal jeg snart have tre hjemmesider i luften, men er det muligt kun at have ét webhotel hvor alle tre hjemmesider er på, så man slipper for at have flere webhoteller?

 

 

Umut Ücler

Driver www.ebakko.dk hvor vi sælger e cigaretter og tilbehør

Tilmeldt 19. Dec 09
Indlæg ialt: 71
Skrevet kl. 20:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja, der er mange webhoteller der tilbyder tilknyttede domæner til samme webhotel.

Fra København
Tilmeldt 15. May 10
Indlæg ialt: 868
Skrevet kl. 20:58
Hvor mange stjerner giver du? :

hvis det er .dk domæner du tænker på, bruger jeg selv gigahost til det.

Til internationale domæner er der masser af hostingudbydere,der gør det du ønsker.

Hed og lykke,

Kommer snart...

Fra Helsingborg
Tilmeldt 3. Apr 05
Indlæg ialt: 6555
Fra  TextReactor Skrevet kl. 20:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Umut Ücler:

Ja, som overskriften siger, så skal jeg snart have tre hjemmesider i luften, men er det muligt kun at have ét webhotel hvor alle tre hjemmesider er på, så man slipper for at have flere webhoteller?

Ja... hos mange webhoteller kan du have flere domæner tilknyttet din konto.

 

Tilmeldt 15. May 13
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 21:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Niels:

Umut Ücler:

Ja, som overskriften siger, så skal jeg snart have tre hjemmesider i luften, men er det muligt kun at have ét webhotel hvor alle tre hjemmesider er på, så man slipper for at have flere webhoteller?

Ja... hos mange webhoteller kan du have flere domæner tilknyttet din konto.

 

Jeg.

Jeg bruger selv UnoEuro.com .- det dansk firma med nok mest plads, til prisen. Fri trafik. Fri plads til databaser, email osv. God oppetid, god support. Er bedste webhotel jeg nogensinde har haft - jeg hoster pt lige nu 15 sites på samme webhotel - og det fungerer bare!

Ved brug af rabatkoden MR93YG får du 3 måneders gratis webhotel :)

Fra København S.
Tilmeldt 4. Dec 07
Indlæg ialt: 140
Skrevet kl. 21:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Umut,

Vi benytter surftown - de har tilbud for 120 kr.for første år kan du få et webhotel med 10 domæner (hver har deres egen  ftp plads på serveren)

http://surftown.dk/webhotel-privat/advanced

Brug rabatkoden "hosting" hvis du bestiller så får du vistnok oprettelse gratis :)

:) DBH Martin 

Fra Bagsværd
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 358
Skrevet kl. 21:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for alle jeres svar, det gik fandme hurtigt!

Jeg troede at når man tilknyttede flere domæner til et webhotel, var det bare domæner der pegede til én bestemt side. 

 

På redhost.dk har de en pakke med 5 domæner, så må det vel betyde at jeg kan have 5 hjemmesider på serveren, eller tager jeg fejl?

 

Umut Ücler

Driver www.ebakko.dk hvor vi sælger e cigaretter og tilbehør

Fra Bagsværd
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 358
Skrevet kl. 21:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for alle jeres svar, det gik fandme hurtigt!

Jeg troede at når man tilknyttede flere domæner til et webhotel, var det bare domæner der pegede til én bestemt side. 

 

På redhost.dk har de en pakke med 5 domæner, så må det vel betyde at jeg kan have 5 hjemmesider på serveren, eller tager jeg fejl?

 

Umut Ücler

Driver www.ebakko.dk hvor vi sælger e cigaretter og tilbehør

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 7. Apr 10
Indlæg ialt: 21
Skrevet kl. 21:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har lige skiftet til Surftown for at kunne have flere domæner på samme hotel/konto. Jeg havde WebToNet først med mit første domæne, men der skulle betale en helt ny konto for at have et domæne mere. Jeg fik flyttet mit første domæne over til Surftown på 24 timer uden problemer.

Fra København
Tilmeldt 21. Apr 09
Indlæg ialt: 539
Skrevet kl. 21:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg går ud fra, at du gerne vil have 3 domæner på ét webhotel? Det kan Meebox i hvert fald sagtens klare, for sølle 9 kr. pr. måned. :-)

Side 1 ud af 2 (15 indlæg)