Ja, som overskriften siger, så skal jeg snart have tre hjemmesider i luften, men er det muligt kun at have ét webhotel hvor alle tre hjemmesider er på, så man slipper for at have flere webhoteller?
Umut Ücler
Driver www.ebakko.dk hvor vi sælger e cigaretter og tilbehør
Ja, som overskriften siger, så skal jeg snart have tre hjemmesider i luften, men er det muligt kun at have ét webhotel hvor alle tre hjemmesider er på, så man slipper for at have flere webhoteller?
Ja... hos mange webhoteller kan du have flere domæner tilknyttet din konto.
Jeg har programmeret i over 27 år. Jeg har kodet i C, C++, Java, Delphi, Perl, JavaScript, C#, F#, VB.NET, ASP, Myresnak :D, Comal80 osv....
Ja... hos mange webhoteller kan du have flere domæner tilknyttet din konto.
Jeg.
Jeg bruger selv UnoEuro.com .- det dansk firma med nok mest plads, til prisen. Fri trafik. Fri plads til databaser, email osv. God oppetid, god support. Er bedste webhotel jeg nogensinde har haft - jeg hoster pt lige nu 15 sites på samme webhotel - og det fungerer bare!
Ved brug af rabatkoden MR93YG får du 3 måneders gratis webhotel :)
Jeg har lige skiftet til Surftown for at kunne have flere domæner på samme hotel/konto. Jeg havde WebToNet først med mit første domæne, men der skulle betale en helt ny konto for at have et domæne mere. Jeg fik flyttet mit første domæne over til Surftown på 24 timer uden problemer.