Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Robotter der klikker rundt på ens hjemmeside...

Side 3 ud af 3 (30 indlæg)
Fra Randers
Tilmeldt 18. May 10
Indlæg ialt: 910
Skrevet kl. 21:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej igen BZR.

Jeg overtræder aldrig loven ! Jeg går til kanten ja..

Jeg går et skridt længere end mange andre, men nok også det skridt der gør jeg opdager lidt mere end de fleste.

Der er vel intet ivejen for at gå et skridt foran eller længere end andre så længe jeg ikke går over grænsen ?

Hvis du ikke tager det sidste skridt mod grænsen opdager du måske ikke det guldkorn der lå et skridt længere ude..

mikkel

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 21:27

PJEDSTED:

der er ikke noget i vejen med at tjene hurtige penge, finde smuthuller eller gøre noget DU finder umoralsk. Der er derimod en hel del i vejen med at have så ondt i røven hele tiden!

Så du er okay med, at jeg kommer hjem til dig og stjæler din fladskærm? Du bør jo ikke have ondt i røven over, at jeg tjener hurtige penge og gør noget, DU finder umoralsk.

Fra København Ø
Tilmeldt 30. Aug 08
Indlæg ialt: 1601
Skrevet kl. 21:30
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Passiv +:
Jeg går et skridt længere end mange andre, men nok også det skridt der gør jeg opdager lidt mere end de fleste.

Der er vel intet ivejen for at gå et skridt foran eller længere end andre så længe jeg ikke går over grænsen ?

Jeg er ligeglad med hvad du gør, jeg pointerede bare overfor Henrik, at det han skrev er blevet nævnt før.

Fra Randers
Tilmeldt 18. May 10
Skrevet kl. 21:31

Det er så iorden, synes bare det er en hård melding og sige jeg laver lyssky forretning

Fra Holbæk
Tilmeldt 7. Apr 06
Indlæg ialt: 561
Skrevet kl. 21:37

Hej Mikkel,

Du har en led trojaner på et par af dine sider. Er det alternativ forretning eller er det ikke intentionelt? ;-)

Anywho, et godt sted at starte ville vel være at læse op på HTTP: http://www.faqs.org/rfcs/rfc2616.html

Fra Randers
Tilmeldt 18. May 10
Skrevet kl. 21:38

Hej Jakob

jeg er ikke lige med ?

Mikkel

Fra Holbæk
Tilmeldt 7. Apr 06
Indlæg ialt: 561
Skrevet kl. 21:42

På friismedia.dk, a**********.dk og g*****-d**************.dk forsøges Bloodhound.Exploit.292 installeret når jeg går derind.

Fra Randers
Tilmeldt 18. May 10
Skrevet kl. 21:44

Hej Jakob

Ja jeg har lige set de 3 sider er skadet.. Takker for det.

Har dog været derinde selvom denne fejl var der.. Må nok lige få scannet com igennem

igen tak for det

mikkel

Fra Helsingborg
Tilmeldt 3. Apr 05
Indlæg ialt: 6569
Fra  TextReactor Skrevet kl. 22:42

Jonas Bentzen:
Så du er okay med, at jeg kommer hjem til dig og stjæler din fladskærm? Du bør jo ikke have ondt i røven over, at jeg tjener hurtige penge og gør noget, DU finder umoralsk.

Dum sammenligning. Hvad har Mikkel gjort som er ulovligt? Det du spørger om er ok ER ulovligt. Det kan godt være at der er nogle der mener at det er umoralsk det Mikkel gør men ulovligt? Bevis det.

Jeg har programmeret i over 27 år. Jeg har kodet i C, C++, Java, Delphi, Perl, JavaScript, C#, F#, VB.NET, ASP, Myresnak :D, Comal80 osv....

Fra Randers
Tilmeldt 18. May 10
Skrevet kl. 22:57

Er det ikke en lidt grov sammenligning ?

Så alle der driver anderledes business er kriminelle ?

Jeg kan ikke lide sælgere der presser på i gågaderne og man ender med at sige ja og bagefter hænger på noget lort man ikke kan bruge eller faktisk betale og så sender de en i retten bagefter.

pres folk til LANGT OVER GRÆNSEN ogbagefter smid dem i retten fordi de ikke kan betale

Det er moral eller ?

mikkel

Side 3 ud af 3 (30 indlæg)