der er ikke noget i vejen med at tjene hurtige penge, finde smuthuller eller gøre noget DU finder umoralsk. Der er derimod en hel del i vejen med at have så ondt i røven hele tiden!
Så du er okay med, at jeg kommer hjem til dig og stjæler din fladskærm? Du bør jo ikke have ondt i røven over, at jeg tjener hurtige penge og gør noget, DU finder umoralsk.
Så du er okay med, at jeg kommer hjem til dig og stjæler din fladskærm? Du bør jo ikke have ondt i røven over, at jeg tjener hurtige penge og gør noget, DU finder umoralsk.
Dum sammenligning. Hvad har Mikkel gjort som er ulovligt? Det du spørger om er ok ER ulovligt. Det kan godt være at der er nogle der mener at det er umoralsk det Mikkel gør men ulovligt? Bevis det.
Jeg har programmeret i over 27 år. Jeg har kodet i C, C++, Java, Delphi, Perl, JavaScript, C#, F#, VB.NET, ASP, Myresnak :D, Comal80 osv....
Så alle der driver anderledes business er kriminelle ?
Jeg kan ikke lide sælgere der presser på i gågaderne og man ender med at sige ja og bagefter hænger på noget lort man ikke kan bruge eller faktisk betale og så sender de en i retten bagefter.
pres folk til LANGT OVER GRÆNSEN ogbagefter smid dem i retten fordi de ikke kan betale