Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Salg af skoleredskaber

Side 2 ud af 2 (11 indlæg)
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 21:18
Hvor mange stjerner giver du? :
Dato: 05-12-2006 03:11:08
Forfatter: davidchristensen
Da jeg selv gik i skole købte jeg røde romkugler og andet lir - jeg købte IKKE ting til skolen; så måske du lige skal tænke over hvad du har gang i, inden du finder på noget, der er alt for ''smart''? :)


Jeg mener - hvor mange skoleelever køber en blyantspidser af egen fri viljie..?




*rækker hånden op*
Jeg gør. Jeg går selv på HTX, altså en gymnasiel uddannelse, og det er sku ikke længere forældrene der punger ud for alt skole-material. (Måske enkelte ting som dyre lommeregnere osv.)

Som det tidligere blev nævnt, tror jeg der skal satses på målgruppen gymnasiet og opefter. De to foreslåede navne, skoledepotet og skolelir, synes jeg er vildt fede. Overvej da et af dem. ;)
Hvis jeg skulle handle i en butik online for at købe udstyr, skulle det kunne opfylde et af disse to krav (eller begge ;)):
- Billigere end den lokale Bog & Ide - Stiftblyanter, tegnetrekanter, linialer og passere er pisse dyre, og de gange jeg køber nyt grej (et sted mellem hver 3. måned og hvert halve år) bruger jeg ofte 150-200, fordi jeg skal have tegnetrekant, viskelæder, stiftblyant osv.
- Kvalitets-varer, gadget-agtige dimser og lir man ikke finder i Bog & Ide. Kort sagt et eksklusivt marked du ikke finder i de lokale butikker, men små cool ting der gør hverdagen lidt hyggeligere.

Håber du kunne bruge mit input.

Side 2 ud af 2 (11 indlæg)