Jeg har oplevet, at jeg efter have tilføjet søgeord-liste nederste på min hjemmesidehttp://OpretAlt.dk , er jeg begyndt få mange besøg fra google søgninger.
Her er søgeordene. [Mon jeg kan få endnu flere besøg, hvis jeg udvider listen med mange mange flere søgeord??]
brugte cykler - brugte biler - brugte barnevogne - brugte tøj - brugte legetøj - skabe - stole - borde - høretelefoner - Spil - playstation - baby ting - Herre tøj - Dame tøj - Mode tøj - værktøj - planter - arbejde - Garderobeskabe - reol - dobbeltseng - solbriller - sokker - film - spejl - støvsuger - miniovn - smykker - gardiner - stereoanlæg - badetøj - skib - villa Mobil telefoner - Partivare - Lagervare - Billige ting - gratis ting - bortgives - og meget meget mere..
Flere besøg kommer helt sikkert ikke fra den liste der, og hvis du laver mere kan du muligvis blive stemplet som spammer af google.
Stop det og lav noget indhold istedet.
Præcis!
Med mit kendskab til SEO, så risikerer du at ødelægge mere end du gavner. Har du desuden bevis for at disse - ja hvad skal man kalde det - ord har givet dig besøg, jeg tror det næppe. Ikke at jeg skal sætte dig i krydsforhør, men det er altså ikke den rigtige måde at gøre tingene på. Det er stadiet før man laver teksten samme farve som baggrunden, så den ikke umiddelbart kan ses, og fylder den men søgeord som Britney Spears, Games, David Beckham, Simpson osv.