Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Outsourcing af hele sin webshop

Side 2 ud af 2 (12 indlæg)
Fra Fredericia
Tilmeldt 27. Feb 12
Indlæg ialt: 564
Fra  Watchfelt.dk - Moderne ure for den stilbevidste. Skrevet kl. 15:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg er lige den type person der vil elske at tjene penge og kunne fokusere 100% på det jeg brænder for: Udvikle ideer, optimering af webshoppen og markedsføring.

Så servicere kunder, besvare email, ordre skrivninger, bestille varer, bogføring osv. Det vil jeg har outsourcet.

Og det kan bare være svært at give sådan opgaver til en Inder, hvorfor hvis et Dansk firma kunne adminstrere sådan ting til fornuftige priser - ville de få mig som kunde :)

Jeg kender folk der har outsourcet hele privatlivet til deres sekretær, bestiller mad på nettet for dem, tele selskaber der tager telefonen og sortere i emails osv.

Watchfelt.dk forhandler moderne ure fra bla. Daniel Wellington, MVMT, Casio & Triwa.

Tilmeldt 29. Nov 10
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 12:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej igen

Jeg tager lige min tråd fra 2010 op igen, da jeg er gået lidt mere seriøst igang med at formulere ideen, finde underleverandører, regne, regne, regne....

Er der nogen, der har flere kommentarer til selve ideen? Der er helt klart besparelser i vente, hvis jeg kan komme med 15-20 kunder til mine underleverandører fremfor at du selv kommer med din shop som ene kunde. Besparelsen kan måske i virkeligheden betale for også at få bogført, få taget bedre produktfotos, få passet telefonen eller andet, som du ikke selv er helt vild med. I bund og grund handler det om at frigøre tid til bedre og billigere indkøb, større salgsarbejde i form af SEO eller andet, som kan få din shop til at vokse.

Hvad siger I?

Michael

Side 2 ud af 2 (12 indlæg)