Hej Kim, Som jeg så Martin Thorborg anbefale en bruger engang. At din side er aktiv er ret vigtigt for om nye bruger finder siden interessant. Så kom i gang med at debatter med dig selv |
Hjælp til opstart af hjemmeside
|
Hej Kim Rigtig god idé med sådan en hjemmeside. Venligst |
Hej Kim Jeg tror at Swon mente at du skulle oprette flere brugere på din egen hjemmeside, og debattere lidt med dig selv, monologen herinde giver ikke siden synderligt meget ekstra værdi ;). |
Hej Otto Tak for de rosende ord. Håber du får glæde af siden. Vh. |
Til Swon Nu er jeg med Vh. |
Netop, og brugerne er 100 gange nemmere at få ind i et aktivt forum, end i et ikke aktivt forum. Så det jeg mente var jo også blot at du selv startede bølgen, så skulle andre jo gerne komme med løbende. Min hardware viden er desværre ikke voldsom stor så jeg er nok næppe den store hjælp :-) |
Så fik jeg også oprettet en bruger:) Noget som jeg synes der mangler er en liste over seneste svar. Man skal klikke alt for mange gange for at opdatere sig om nye indlæg. Ellers en fin side, som er nem og overskuelig. |
Hej Anders Også velkommen til til dig God idé med en liste over seneste indlæg. Det må være det næste projekt! Vh. Kim |