Jeg sad lige og tænkte lidt på at gå i gang med at lave en side. Et link-katalog for at være mere bestemt.
Jeg kan selvfølelig ikke tillade mig at tage penge for at folk skal ha deres link med på siden, så jeg tænkte på en alternativ betalings løsning.
At lade folk klare et survey for at få deres link med? Hvad syntes i om idéen, kan jeg tillade mig det? Er et link en survey værd? Giv mig jeres bud :)
Hvorfor skulle folk besvare en Survey, når guruer som Demib og Rosenstand siger at linkkatalogerne stille vil miste deres værdi... Så er det jo kun de absolut bedste kataloger, som der er værd at have et link med i...
Jeg har droppet link-kataloger. Mit fokus er på indhold: Tekst, billeder og video. Link-kataloger er fortid.
Da jeg brugte link-kataloger, ville jeg nok være hoppe videre uden at registrere hos dig, hvis jeg lige skulle udfylde en survey. Fokus var på mange registreringer. I den forbindelse ville et katalog, som krævede en survey, blive skudt ned. Der er jo nok andre på markedet.
Selv har jeg lavet mit RSS katelog som indexere blogs som tilmelder sig http://rssbot.dk
Så fyr da din idé af, du kan højs lære nået af det hvis det ikke bliver et hit ;) og som mr.guffe siger, koster et billige webhotel + domain jo intet idag. :)
hvis din ide skulle virke så bliver du sgu nød til at få links tilføjet i best of the web
+ kunne garantere en plads i dmoz.org
problemet er bare at omkostningen for at kunne gøre ovenstående løber op i meget, meget, meget mere end en survey nogensinde kunne komme til at bringe ind til dig og dit link katalog.