Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

finde leverandør

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 22. Sep 08
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 20:06
Hvor mange stjerner giver du? :

hej allesammen

jeg er igang med at skal starte en webshop med herretøj til den afslappende mand , jeg importere lidt fra kina (no name) men har svært ved at få kontakt med leverandøre fra danmark eller europa dette ville lette min varestrøm en del:)

Håber der skulle være en venlig sjæl her, det skal dog være en leverandør hvor man kan supplere og ikke vareparti

mvh

morten

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 15050
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 20:08

morten3031:

Håber der skulle være en venlig sjæl her, det skal dog være en leverandør hvor man kan supplere og ikke vareparti

Du må kontakte de mærker, som du vil forhandle... Men mange af dem stiller store krav til kapital og webshop!

Tilmeldt 14. Jun 10
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 20:11

Hej Morten.

Hvorfor har du svært ved at få kontakt med leverandører - har du været på modemesser?

Fra Randers
Tilmeldt 5. Aug 09
Indlæg ialt: 15
Skrevet kl. 20:42

Hej, Morten:

Shanghai Tumei Denmark Import / Eksport kan være din leverandør, fordi vi har systuer i Kina. Hvis du kan give mig mere detaljer om herretøj til den afslappende mand, så kan vi hjælpe dig.

Jeg kan altid kontaktes på bms4343@elromail.dk / bms4242@elrotel.dk . 86435242 / 23804757

Med venlig hilsen

Wei-shi Shen

Tumei Danmark Import/Eksport Trade Co., Ltd.

CVR / SE nr. 29091277

www.cstumei.com   

Fra Aarhus
Tilmeldt 3. Jul 07
Indlæg ialt: 1987
Fra  MagentoXperten.dk Winkwink.dk Skrevet kl. 20:47

Generelt er det ikke altid lige til at skaffe en leverandør så du skal have tålmodighed og blive ved med at prøve at kigge og så kommer det nok et tidspunkt :) 

Ejer af Winkwink & Magentoxperten. 

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)