Jeg er igang med at lave mit koncept helt om, har fået nyt firmanavn og er ved at ændre min hjemmeside. Jeg har brug for hjælp til et logo på mit nye firmanavn In2Care og evt. et slogan. Jeg har en side der hedder www.in2care.dk som jeg er ved at ændre. I kan evt. læse på forsiden, hvad mit nye koncept er, da det er den eneste side som er rettet sådan nogenlunde til.
Jeg forestiller mig at logoet skal være grønligt og signalere en blanding af balance, livsglæde, livskvalitet eller noget i den retning.
Har i nogen forslag og en pris, så vil jeg være glad.
Det har jeg ikke rigtig tænkt på. Det må ikke virke alt for stort, men skal selvfølgelig sige noget om min virksomhed. Jeg skal bruge det på min hjemmeside evt. i.f.m. et slogan, på mine visitkort og breve, email underskrift m.m. Der må godt være lidt spirituelt i det, uden at det er for meget. Jeg arbejder meget med hjerteenergien.
Vil gerne tilbyde dig et professionelt firmalogo til blot 700 kr eksl moms. Vi har allerede hjulpet mange aminoer med deres nye logo og er sikker på vi også kan finde den helt rette løsning til netop dig.
Du skal være velkommen til at kontakte mig på admin(a)cetadesign.com