Blot fordi man har lagt nøglen under måtten må du ikke gå indenfor. Alle lovovertrædelser skal meldes til politiet. Så er det op til dem at finde ud af hvad der sker.
Det er noget fis det der! Bliv dog voksne for satan!
Sender du også en mail til politiet hvergang du modtager én spam-mail?
Det er noget fis det der! Bliv dog vokse for satan!
? Hvordan er det lige du tiltaler andre? Hvornår har jeg snakket ned til dig? Eller har du måske siddet og rodet med server igen så du er lidt knotten?
Mikkel Mikjær Christensen:
Der er tale om at der har været indbrud i hans mail. Ikke at han har modtaget en spam. Det er korrekt at den slags ikke rangerer højt hos politiet og at de ikke har én eneste chance for at finde den skyldige. Hvis trådstarter føler sig bedre tilpas ved at melde den slags til politiet så lad ham da. Selv melder jeg ikke den slags fordi jeg er lige så klog som dig.
Jeg har programmeret i over 27 år. Jeg har kodet i C, C++, Java, Delphi, Perl, JavaScript, C#, F#, VB.NET, ASP, Myresnak :D, Comal80 osv....
Blot fordi man har lagt nøglen under måtten må du ikke gå indenfor. Alle lovovertrædelser skal meldes til politiet. Så er det op til dem at finde ud af hvad der sker.
Det er noget fis det der! Bliv dog vokse for satan!
Forskellen er som at lægge en reklame i en postkasse med ”reklame nej tak” og at lave indbrud.
Hvis du er så dum at rette på mig eller diskreditterer mig i en tråd
hvor en diskution er offtopic så forvent at blive ignoreret (jeg har
alligevel ret, ellers havde jeg ikke skrevet det i første omgang. Hvis
du er uenig har du enten misforstået noget eller også er det dig der er
noget i vejen med).
Heller ikke det bedste udgangspunkt, kan man sige.
Til Henrik: Jeg håber du får løst dit problem! Ellers må du endelig sende en mail, jeg har et super netværk af hjælpsomme, venlige og flinke folk. Du finder adressen i min amino-profil
En ulovlig handling bliver ikke lovlig af at blive gjort tilstrækkelig mange gange.
Det har jeg heller ikke påstået! Men det her svarer til at du ringer til politiet hvergang nogen glemmer at blænde ned for dig når du kører om natten! Det er der (forhåbentligt) heller ingen der gør.
Pas nu på dit blodtryk Mikkel. Brug din energi på at finde kunder til din forretning. Så bliver du rigere og du ødelægger ikke andre folks humør.
Heller ikke det bedste udgangspunkt, kan man sige.
Jeg er ked af at jeg støder dig ved at sige tingene lige ud af posen, men det gør jeg nu engang og så står det dig jo heldigvis selv helt frit for at vælge om du vil tage mine råd til dig :)
Pas nu på dit blodtryk Mikkel. Brug din energi på at finde kunder til din forretning. Så bliver du rigere og du ødelægger ikke andre folks humør.
Dbh Martin
Jeg tror at vi stopper tråden her.
Tak til alle som hjalp med gode råd :-) Fortsat god dag.