Hej I går aftes belv følgende besked sendt fra min hotmailkonto: Hi! Jeg har ændret password
|
Slet mailen, det er ren spam og har intet med hacking at gøre.
Skift til en seriøs mailudbyder og sæt en spam-løsning op :)
Hej I går aftes belv følgende besked sendt fra min hotmailkonto: Hi! Jeg har ændret password
|
Slet mailen, det er ren spam og har intet med hacking at gøre. Skift til en seriøs mailudbyder og sæt en spam-løsning op :) |
Ændre koden! Ligger de i din udbakke?? |
|
Hej Henrik Det lyder som et tilsvarende besøg jeg havde på min webmail, der var tale om en spamrobot, som var indrettet til at gå efter kontaktpersonkartoteket og sende spam ud til dem. Balladen var alene isoleret til at foregå på webmailen, så der var ikke problemer med inficering af min harddisk. Problemet med webmails er at de er relativt nemt tilgængelige for spamrobotter. Jeg kan ikke undværre min webmail da jeg ofte er borte fra min computer og benytter andre computere, så jeg har valgt at undlade benyttelse af kontaktpersonkartoteket, så er der ikke noget at komme efter for en fremtidig spamrobot. Jeg har skrevet en noget sur meddelelse til min webmailudbyder, jeg synes du skal gøre det samme, for der bør gøres noget ved den alt for nemme adgang til webmails'ene det gælder både google og microsoft's produkter. De bedste hilsener Italien Finn |
Hej Tak for hjælpen |
Tak fordi du spilder mine skattepenge på den slags ligegyldigheder! Der er _ingenting_ sket! Det du har beskrevet sker måske 100.000 gange om dagen. |
Får du det godt af at skrive sådan? Jeg er sikker på, Henrik handlede i bedste mening. Det er vel op til ordensmagten at vurdere derfra. |
Nej jeg forsøger at belyse det problem at trådstarter gør hans egen uvidenhed til et samfundsproblem ... det finder jeg ret så problematisk. |
Blot fordi man har lagt nøglen under måtten må du ikke gå indenfor. Alle lovovertrædelser skal meldes til politiet. Så er det op til dem at finde ud af hvad der sker.
|
Jeg har programmeret i over 27 år. Jeg har kodet i C, C++, Java, Delphi, Perl, JavaScript, C#, F#, VB.NET, ASP, Myresnak :D, Comal80 osv....