Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Spyware på pc - HJÆLP

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 30. Nov 06
Indlæg ialt: 11
Skrevet kl. 18:34
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Amino

HJÆLP!!

Jeg er ved at hjælpe min nice, hendes pc er angrebet af spyware = 87 stk.....

Men Martin´s SPYWAREfigher hjælper ikke her da hun har Win 98

Er der nogen som kan hjæple mig. Pls.

Isabel

Fra Vallensbæk Strand
Tilmeldt 13. May 05
Indlæg ialt: 3475
Skrevet kl. 18:40
jeg vil anbefale dig du går ind på www.spywarefri.dk de har den rette ekspertise til at hjælpe dig, for selvom du kun lige kan finde 87 stks, er der sikkert et hav flere gemt forskellige steder :)

Tryk på forum ovre i venstre menu, de er som regel ret hurtige til at hjælpe og de forstår at snakke dansk, og give gode vejledninger til hvordan man får fjernet skidtet.

Tilmeldt 11. Jun 06
Indlæg ialt: 995
Skrevet kl. 23:07
Der er også en del programmer på spywarefris hjemmeside til at fjerne dem med, bl.a. adaware
Fra Aabenraa
Tilmeldt 25. Jul 06
Indlæg ialt: 1269
Fra  PB Tryk & Grafik v/Peter Boyford Skrevet kl. 23:12
Jeg har gode erfaringer med Spybot Search & Destroy (safernetworking) - google det, så finder du det.

Vh
Peter

http://pbtryk.dk: Danmarks billigste bannere!

Fra Århus
Tilmeldt 18. Feb 06
Indlæg ialt: 4322
Skrevet kl. 11:27
Det kunne også være en idé at kigge på mulighederne for at finde et andet operativsystem end windows 98, da det ikke længere er supporteret af Microsoft og der derfor ikke bliver lavet nye rettelser til fejl og mangler i det.

Safeticket - Dit enkle og fleksible billetsystem.

Tilmeldt 27. Jan 06
Indlæg ialt: 322
Skrevet kl. 14:12
Dato: 03-12-2006 23:12:15 Forfatter: pbtryk.dk Jeg har gode erfaringer med Spybot Search & Destroy (safernetworking) - google det, så finder du det.

Spybot som er god, kan downloades via www.download.com.

Fra Vallensbæk Strand
Tilmeldt 13. May 05
Indlæg ialt: 3475
Skrevet kl. 14:15
Det er alle sammen nogle gode programmer, men de fjener desværre bare ikke alt.

Spybot bygger på en database med alle kendte spyware typer, som den så tjekker dine filer igennem for, det vil sige alt det nyeste spyware vil den ikke fange før de når at opdatere spybot.

Derudover når hun kører 98 så er jeg sikker på at rigtig meget af det snavs der er, er rigtig dybt begravet og ikke bare sådan lige kan fjernes.

Hvis man læser lidt på spywarefri''s forum, så er der altså ind i mellem nogle ækle sataner der bare ikke er til at få væk, og nogle ordenlige omgange de skal igennem :) Så hvorfor ikke benytte en gratis service for at få tjekket sin computer igennem for spyware ( hvis man ikke selv er en smule inde i det )

En lille salgstale for www.spywarefri.dk - som jeg ikke selv er involveret i.
Tilmeldt 22. Feb 09
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 22:28

Hej Isabel

Som der allerede er skrevet, så er Windows 98 ikke det optimale, da der ikke bliver lavet sikkerheds patches til dette OS mere.

Men når det så er sagt, så kan du prøvet Adaware - det er også et udemærket tool til fjernelse af spyware.

René
www.fixmincomputer.dk

Fra Aarhus
Tilmeldt 17. Jul 08
Indlæg ialt: 343
Fra  SECUBI ApS Skrevet kl. 22:43

Skift til Linux. Så undgår du problemer i fremtiden. Smile

Secubi.dk - Videoovervågning til private og erhverv

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)