Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

registrering før man kan se leverandørpriser

Side 1 ud af 2 (13 indlæg)
Tilmeldt 13. Jun 10
Indlæg ialt: 8
Skrevet kl. 23:34
Hvor mange stjerner giver du? :

jeg er så småt i gang med at undersøge diverse ting omkring den virksomhed, som jeg har tænkt mig at starte lidt ud i fremtiden.

For at kunne planlægge udgifter og indtægter så godt som muligt, har jeg selvfølgelig allerede ledt efter leverandører af de produkter jeg vil sælge, som en del af det.

Men mit problem opstår, når jeg støder på leverandørsider, hvor man skal være registreret, for at kunne se priser på varerne. Jeg er jo ikke registreret virksomhed endnu.

Hvordan bærer jeg mig så ad?

Der findes et hav af leverandører inden for de produkter jeg vil sælge. Derfor er det for mig ikke kun vigtigt at kunne se varen, men også priserne, før man beslutter sig.

Jeg kan jo ikke rigtig lægge nogen strategi økonomisk, når jeg ikke ved hvad tingene koster. Og jeg skulle jo meget gerne have et fingerpeg om indtjeningsmuligheder inden jeg beslutter mig endeligt for at starte.

Hvad stiller jeg op?

Tilmeldt 13. Jun 10
Indlæg ialt: 8
Skrevet kl. 23:58
Hvor mange stjerner giver du? :

er der ikke en eneste der har erfaring med det?

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 14996
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 00:31
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Du kunne vel bare sende leverandøren en mail, med forespørgsel om priser på et par produkter...

Det vil de med sikkerhed gerne svare på, især hvis du fortæller hvorfor... ;D

Billige designer Solbriller hos Customfit.eu

Tom Ford Solbriller -- Lacoste -- Carrera - Oakley - Chloe mm. Alt er på lager! Leveringstid 1-3 dage til DK.

Naturprodukter fra Cosmos Co. Argan olie - Kaktus olie - Grønt ler mm.

Link til Amino ekspertbloggen, hvor jeg skriver om lidt af hvert...

Tilmeldt 13. Jun 10
Indlæg ialt: 8
Skrevet kl. 00:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg ledte efter en lettere løsning end det....

for hvis jeg skal hen og skrive til 100 forskellige leverandører, så går der meget lang tid inden det er på plads.

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 14996
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 01:48
Hvor mange stjerner giver du? :

kyllerylle:

for hvis jeg skal hen og skrive til 100 forskellige leverandører, så går der meget lang tid inden det er på plads.

100 leverandører? Så mange starter du vel ik op med, og det var jo bare for at få en pris ide...

Billige designer Solbriller hos Customfit.eu

Tom Ford Solbriller -- Lacoste -- Carrera - Oakley - Chloe mm. Alt er på lager! Leveringstid 1-3 dage til DK.

Naturprodukter fra Cosmos Co. Argan olie - Kaktus olie - Grønt ler mm.

Link til Amino ekspertbloggen, hvor jeg skriver om lidt af hvert...

Fra København
Tilmeldt 14. Oct 09
Indlæg ialt: 83
Skrevet kl. 10:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Jeg vil også sige at send en mail eller ring. Skriv standard email (copy paste) og send det ud til dem du er VIRKELIG interesseret i. Tit ringer leverandører selv tilbage som opfølgning på email de sendte til dig og kan være at du kan få rabat eller lignede.  You never know. Få en dialog og vær åben over for mulighederne.

mvh,

Kristi Kivi Frimpong 

Hudpleje der får englene til at synge (B2B) :www.everydayluxury.dk

Tilmeldt 23. Aug 05
Indlæg ialt: 1403
Fra  Ronni Skrevet kl. 10:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja ring til leverandøren pr. tlf. Det er det bedste...

Tilmeldt 13. Jun 10
Indlæg ialt: 8
Skrevet kl. 13:16
Hvor mange stjerner giver du? :

nej selvfølgelig har jeg ikke tænkt mig at anvende 100 leverandører. Jeg vil i virkeligheden starte med så få som muligt.

men jeg er meget i tvivl om, hvilke lande jeg skal satse på at få varerne fra. Derfor er jeg nødt til at undersøge priser i de forskellige lande.

Tilmeldt 13. Jun 10
Indlæg ialt: 8
Skrevet kl. 13:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Kan man i sådan en mail skrive at man er interesseret i at få sendt et vare katalog?

det er nemlig sådan at de fleste steder har 1000 vis af varer - så det ville måske blive en hel udskrift.

Det er fordi jeg leder efter specielle varer. På det marked jeg vil ind på, er det i den grad vigtigt at differentiere sig, for at overleve.

men mange tak for svar.

Jeg vil straks gå i gang med at udforme en sådan mail.

Tilmeldt 30. Oct 09
Indlæg ialt: 5361
Skrevet kl. 13:21
Hvor mange stjerner giver du? :

kyllerylle:

Jeg ledte efter en lettere løsning end det....

for hvis jeg skal hen og skrive til 100 forskellige leverandører, så går der meget lang tid inden det er på plads.

Der vil altid gå lang tid inden tingene er på plads og du har opnået erfaringen i at få de ting du ønsker. Indtil da er der kun den den "hårde" vej og som du skal være beredt på bliver hårdere jo mere konkurrencepræget dit marked er.

God vind.

Køb ren argan olie her

Side 1 ud af 2 (13 indlæg)