PrivateSport / PriSpo / PriSport ;) |
sportsales.dk
PrivateSport / PriSpo / PriSport ;) |
Juusu here and Juusu there..
Hej, Hvad med : coolrunnings.dk eller coolrunner.dk Hvorfor er det der ikke må være Ø i ???? Hilsen Kent
|
www.Coolprices.dk - fordi jeg kan.....
tex-sport.dk nu hvor dit firma hedder tex-tryk hehe :D BilligSportstøjOnline.dk
Ikke god til at finde på navne :D
|
Måske åbenlyst, men hvad med Sportex.dk? Enkelt og lyder bedre end tex-sport IMHO :) |
Sportioutlet |
Synes jeg lyder godt. |
sporti2eren.dk sportNfun.dk |
Den skal man nok passe lidt på med.... Kan ihvertfald forestille mig folkene ovre hos http://www.sportigan.dk/ hurtigt kunne gå hen og blive lidt mugne - men bortset fra det er det faktisk et rigtigt fedt navn :)
Jeg har i øvrigt ikke lige selv nogle gode idéer - er lidt i kreativt lavvande i dag.... Så kan kun komme med følgende "guldkorn":
Run For Your Life - domænet kan vel være noget i stil med run4urlife.dk eller rfyl.dk, hvis det endeligt skal være... runforyourlife.dk kunne man vel egentligt også bruge som primært domænenavn... |
Arbejder på at udvikle Danmarks bedste Klima-Portal, som naturligvis kører DoFollow ;)
Vil du være med?
Ordet er sammensat af SPORT og IGEN, så de har intet at komme efter, vil jeg mene... Men kom til at tænke på dem efterfølgende, men vil vove at påstå, at man nemt kan undgå problemer med dem... |