Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Din Facebook Gruppe eller Fanside??

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Fra Varde
Tilmeldt 7. May 09
Indlæg ialt: 762
Skrevet kl. 16:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej kære Aminoer!

 

Har i en facebook gruppe, eller en fanside? - Og hvorfor den ene frem for den anden?

Giv os da også lige et eksempel på jeres gruppe elle fanside :)

Jeg har en selv en Facebook gruppe, og hvis du kan lide gratis programmernettet, som min side Facebook gruppen er knyttet til handler om, synes jeg da lige du skal være medlem!

 

- John Bakken

Jeg skriver om gadgets og gear på ---> vilebo.dk <---

Fra Varde
Tilmeldt 7. May 09
Indlæg ialt: 762
Skrevet kl. 18:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Slet ingen der vil vise sin Facebook firma profil frem? :)

- John Bakken

Jeg skriver om gadgets og gear på ---> vilebo.dk <---

Fra Hadsten
Tilmeldt 29. Jan 09
Indlæg ialt: 4778
Fra  Nielco IT OnlineSynlighed.dk Skrevet kl. 18:35
Hvor mange stjerner giver du? :

OnlineSynlighed.dk | Søgemaskineoptimering (SEO), Google Ads, Facebook Annoncering og Online Reputation Management.
Kontakt os på mail@onlinesynlighed.dk eller telefon +45 70 13 63 23
Jeg er partner i UlovligKopiering.dk, der hjælper virksomheder, som får kopieret online indhold.
Find mig på LinkedIn

Fra Køge
Tilmeldt 15. Mar 10
Indlæg ialt: 240
Fra  Bjørn Johansen Skrevet kl. 22:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej John,

Jeg kunne ikke få linket til din facegruppe til at virke. Den gik død i det. Hvad hedder din gruppe? Har en stærk mistanke om, at det er "Gratis programmer på nettet"..., så den er jeg hoppet på.

Jeg har selv en side, som hedder BedreBusiness.dk. du er meget velkommen til at "hoppe ombord".

Da jeg skulle vælge om det skulle være en gruppe eller en side læste jeg en del om det, som jeg allerede har glemt. Men det endte i hvert fald med en side.

Venlig hilsen

Bjørn Johansen

www.bedrebusiness.dk

Du finder mig på www.bjoernjohansen.dk

Fra Gistrup
Tilmeldt 13. May 09
Indlæg ialt: 2186
Fra  Tex-tryk Broderi og tryk på tøj i Aalborg Skrevet kl. 22:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Min Firma side Tex-tryk

Min side for sjov :) Løbetøj På denne kan i deltage i en konkurrencen som også kan ses her under.
Skynd jer der er kun 8 dage tilbage får vi trækker en vinder. Den næste konkurrencen bliver også om et produkt fra IDwear.  

Inviter dine venner og deltag i konkurrencen om en Åndbar og vindafvisende sports-/fritidsdragt i ID-Tech-kvalitet og en lækker stor Sportstaske fra IDWEAR

Mine hjemmesider: Tryk på tøj -  Tryk på t-shirts

Fra Hobro
Tilmeldt 26. Mar 08
Indlæg ialt: 50
Skrevet kl. 12:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

        - jeg har en fanside: http://www.facebook.com/pages/Hobro-Denmark/Ko-og-Ko-okologi-til-born/26173658705?ref=ts

Og efter megen grublen om det mon er det rigtige fremfor en gruppe, tror jeg jeg har fattet forskellen på de to ting... :) Har jeg en gruppe skal medlemmerne selv aktivt søge derind for at følge med - med en fanside bliver det slået op offentligt.

Jeg er godt tilfreds med min fanside og forsøger at bruge den til at få noget dialog i gang med mine "synes-godt-ommere" - men det er sørme svært at trække folk i gang...

Hav en god dag,

Mette, Ko og Ko

Mette Osland Pedersen Ko og Ko - Økologi til børn

Økologiske basisvarer til ungerne

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)