og du skriver om "Bosch kaffemaskine" på siden, og den anden side er om kaffemaskiner i al almindelighed, så er der intet som helst problem ift SEO, hvis alt indhold vel at mærke er unikt.
og du skriver om "Bosch kaffemaskine" på siden, og den anden side er om kaffemaskiner i al almindelighed, så er der intet som helst problem ift SEO, hvis alt indhold vel at mærke er unikt.
Mvh Jesper Jørgensen
Hvad hvis det ikke er sådan..?
Altså hvis der er:
www.domæne.dk/produkter/kaffemaskine
og
www.domæne.dk/go/landing/kaffemaskine
indhold (tekst) er unikke..
men emne er det samme... og url er næsten samme...
Vil det give problem mht. SEO..?
www.domæne.dk/go/landing/kaffemaskine => Skal primært kun bruges som landingpage.
Jeg tror et så eksakt URL som muligt der matcher indholdet, ikke vil udgøre de store problemer SEO-wise. Dernæst ville jeg have fokus på at sætte dit primære keyword, som vel er kaffemaskine, i hovedteksten i BOLD font. Da tror jeg din side vil blive guf for en robot...
Blogforfatter af Penge på Net - En guide for begyndere til at tjene penge online
Vil det være et problem mht. SEO..og Google organiske søgeresultater..?
Ikke direkte - det opfattes ikke som dublicate content eller lignende, men det hele er et spørgsmål om strategi.
Tit er det lettere at holde fokus på at rette den interne- og eksterne linkbuilding mod en underside, end at skulle linkbuilde dobbelt op (MEGET groft ridset op)
Omvendt har du sikkert set dobbeltresultaterne, hvor to undersider på samme url "fylder" to pladser efter hinanden på google. Den type resultater er ikke nemme at opnå, men omvendt kræves der jo to undersider her. Så igen - det er strategi.